B-train



grodzio - 3 lut 2007, o 13:38
" />Tak jak w temacie. Czy wiecie może co? na temat europejskich wersji B-train?






kierowca - 3 lut 2007, o 15:20
" />o co?takiego ci chodzi?

http://v8power.nl/truckspecialmkramer.php



grodzio - 3 lut 2007, o 17:13
" />no ciepło. to co masz na rysunku to B-train Fruehauf'a. różni się od tego co pokazałe? przede wszystkim tym, że obie naczeoy tam s? identyczne i każda z nich ma wysuwany wózek z siodłem. może więc jechać jako zwykła dwuosiówka, albo jako po?rednie przęsło z naczepion? dowoln? w zasadzie naczep?.



TiroManiaK_2006 - 3 lut 2007, o 20:17
" />




grodzio - 3 lut 2007, o 20:59
" />bingo, czy to może jeÄ˝dzić po Europie, czy tylko w niektórych krajach?



DoBo - 3 lut 2007, o 21:23
" />Tylko w niektórych krajach. W polsce przekroczyło by normy długo?ci na przykład .



grodzio - 3 lut 2007, o 22:59
" />my?lałem, że s? jakie? zwolnienia jak dla gabarytów (w przeno?ni). zatem Holandia i Skandynawia zostaje najprawdopodobniej
a tak na marginesie ile u nas można maksymanie ? sorry za laickie pytanie, ale z moich wymiarów wychodzi że cały zestaw ma 18,5 m.

już wiem 16,5 m.



kierowca - 4 lut 2007, o 00:15
" />19 solówka z przyczepa i 17 ci?gnik z naczep?



Mateusz C - 4 lut 2007, o 11:06
" />Takie zestawy widuje sie często we Francji, wiec tam też mog? takie jeÄ˝dzić



NobelEXC - 4 lut 2007, o 11:21
" />ja słyszałem, że Migrex jechał przez Francje T ze szmat? i jak ich zatrzymali, to musieli podstawić zwykłego konia...więc nie wiem czy tak można sobie jeÄ˝dzić po Francji...



grodzio - 4 lut 2007, o 12:52
" />
">ja słyszałem, że Migrex jechał przez Francje T ze szmat? i jak ich zatrzymali, to musieli podstawić zwykłego konia...więc nie wiem czy tak można sobie jeÄ˝dzić po Francji...


to niezły pasztet



maciek_traker - 8 lut 2007, o 18:33
" />W "Polskim Trakerze" widziałem takie zestawy Daf-a. Maj? one długo?ć 25,25m i mog? legalnie jeÄ˝dzić w Holandii. Ojciec mojego kolegi, który jeÄ˝dzi z kontenerami do Rotterdamu mówił, że tego do?ć sporo tam jeÄ˝dzi. Waga tego zestawu wynosi(z tego co wiem) ok. 60 ton, więc nasze dróżki od razu by "usiadły"... Jedna z kombinacji tych zestawów jest taka, że masz solówke,do tego wózek "dolly" z siodłem, gdzie dyszel tego wózka jest podczepiany do zaczepu w solówce, a do siodła podczepiasz naszepe, przył?czasz przewody i jedziesz. Z tego co czytałem wynika, że krone robi takie zestawy. Z powodzieniem działa to też w Australii... Ma to zmniejszyć tłok na drogach.
Doł?czam zdjęcie takiego zestawu.



magnum - 8 lut 2007, o 18:38
" />Zestaw auto + przyczepa w polsce 18,75 a ci?gnik z naczep? 16,5 :d Grodzio co do twojego zestawu do naczepa ma pojedyncze czy podwójne koła ??? Tzn normalne czy bliÄ˝niaki



grodzio - 8 lut 2007, o 20:31
" />naczepa ma normalne koła i po złożeniu wygl?da jak zwykła dwuosiówka pod kontener 20'. po rozłożeniu wózek wysuwa się i jest na nim siodło.



TiroManiaK_2006 - 9 lut 2007, o 01:13
" />Maciek Volvo.. tylko Ty to co opisujez to sa zestwy 25,25 m nie majace nic wspulnego z B-train



Marcin - 9 lut 2007, o 07:56
" />A poza tym moga one smigac jeszcze w Szwecji i chyba Finlandii.
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • albionteam.htw.pl
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • cichooo.htw.pl