|
|
|
|
Daf-Kenworth
Maciek - 26 mar 2007, o 15:13
" />Czy ma kto¶ jakie¶ informacje dotycz±ce tej ciê¿arówki bo ja pierwszy raz co¶ takiego widze
NobelEXC - 26 mar 2007, o 16:18
" />DAF i Kenworth nale¿a do jednego koncernu Paccar ( tak to sie chyba pisze )
SmalTrak - 26 mar 2007, o 17:24
" /> ">DAF i Kenworth nale¿a do jednego koncernu Paccard ( tak to sie chyba pisze )
PACCAR siê piszê Nie tylko Kenworth nale¿y do koncernu PACCAR...
Wojtek K. - 26 mar 2007, o 17:46
" /> ">DAF i Kenworth nale¿a do jednego koncernu Paccard ( tak to sie chyba pisze )
PACCAR siê piszê Nie tylko Kenworth nale¿y do koncernu PACCAR...
Ale my tutaj Smal mówimy o tym konkretnym przypadku, wiêc Nobel ma racje Fajny ten Kenworth, widaæ, ¿e marki coraz bardziej bêd± traci³y na indywidualno¶ci przez unifikacje czê¶ci ::)
SmalTrak - 26 mar 2007, o 19:36
" /> ">DAF i Kenworth nale¿± do jednego koncernu Paccard ( tak to sie chyba pisze )
PACCAR siê piszê Nie tylko Kenworth nale¿y do koncernu PACCAR...
Ale my tutaj Smal mówimy o tym konkretnym przypadku, wiêc Nobel ma racje Fajny ten Kenworth, widaæ, ¿e marki coraz bardziej bêd± traci³y na indywidualno¶ci przez unifikacje czê¶ci ::)
Ale nie ma koncernu PACCARD.Jest tylko PACCAR.
Wojtek K. - 26 mar 2007, o 20:31
" />Wiem, wiem, wiem, ¿e Nobel b³±d zrobi³, ju¿ poprawi³em, ale chodzi o drug± czê¶æ Twojej wypowiedzi, ¿e nie tylko Ken nale¿y to koncernu PACCAR, ale my tutaj rozpatrujemy Kena i Dafa, a nie wszystkie firmy wchodz±ce w sk³ad koncernu... o to chodzi³o.
SmalTrak - 26 mar 2007, o 20:35
" /> ">Wiem, wiem, wiem, ¿e Nobel b³±d zrobi³, ju¿ poprawi³em, ale chodzi o drug± czê¶æ Twojej wypowiedzi, ¿e nie tylko Ken nale¿y to koncernu PACCAR, ale my tutaj rozpatrujemy Kena i Dafa, a nie wszystkie firmy wchodz±ce w sk³ad koncernu... o to chodzi³o
No teraz rozumiem...My¶la³em, ¿e uczepi³e¶ siê mojej pierwszej czêsci wypowiedzi na temat nazwy.
miqs - 27 mar 2007, o 12:55
" />Nie do¶æ, ze zbeszcze¶cili Kenwortha to jeszcze buda DAFa
Mihu - 28 mar 2007, o 06:58
" /> ">Czy ma kto¶ jakie¶ informacje dotycz±ce tej ciê¿arówki bo ja pierwszy raz co¶ takiego widze
Tak jak koledzy wspomniali marki takie jak DAF, Kenworth, Peterbilt czy Leyland nale¿± do koncernu Paccar. A auto przedstawione przez Ciebie jest to jak przypuszczam ciê¿kie podwozie specjalistyczne oznaczane u Kenwortha jako model C.
Banshee777 - 28 mar 2007, o 11:13
" />Moim zdaniem ekspansja idzie nie wt± stronê co trzeba :- To Keny pod znakiem Dafa, Macki pod znakiem Renault i Freighty/Westerny pod znakiem Merca powinny byæ sprzedawane tu, w Europie ;D
Mateusz C - 28 mar 2007, o 13:54
" />A ja skolei znalaz³em dafa LF przekonwertowanego na Petka "220" :'(
Wieksze info
http://www.peterbilt.com/index_gal_mod_desc_220.asp
mario_scania - 28 mar 2007, o 20:05
" />Dafik zolty fajnie nawet wyglada i na niezlych oponkach jest
Krzysztof - 28 mar 2007, o 20:55
" />opony ma niezle ale szkoda ze na atrapie pisze kenworth
Marcin - 30 mar 2007, o 06:54
" /> ">A ja skolei znalaz³em dafa LF przekonwertowanego na Petka "220" :'(
Wieksze info
http://www.peterbilt.com/index_gal_mod_desc_220.asp
Okropno¶æ. Przecie¿ to zbrodnia przeciwko ludzko¶ci
kubamich1 - 30 mar 2007, o 11:42
" />Tak apropos to ja widzia³em u szkopów na parkingu lore ze sprinterami (3szt),dwa pierwsze mia³y zamaskowan± atrapê ,ale na trzecim zwia³ j± wiatr po drodze i okaza³o siê ¿e to by³y Freightlinery.
Wojtek K. - 30 mar 2007, o 12:33
" />No to jest tragedia, co robi± producenci, przecie¿ to jest jeden koncern i Freightliner i Mercedes - Benz
Grill i napisy zmienione i jazda ::) >:(
I jeszcze tak Dodge'a zrobili ;D
miqs - 30 mar 2007, o 15:34
" /> ">A ja skolei znalaz³em dafa LF przekonwertowanego na Petka "220" :'(
[ig]http://www.peterbilt.com/images/220_1.jpg[/img]
Wieksze info
http://www.peterbilt.com/index_gal_mod_desc_220.asp
Okropno¶æ. Przecie¿ to zbrodnia przeciwko ludzko¶ci
Fajna zbrodnia jak tylko zabrali napis DAF
Banshee777 - 30 mar 2007, o 16:29
" />Wiecie, z drugiej strony to, ¿e koncerny próbuj± sprzedawaæ europejskie konstrukcje na rynku amerykañskim, wcale jeszcze nie oznacza, ¿e konstrukcje te siê przyjm±, chocia¿ obecnie Amerykanie s± o wiele bardziej wyrozumiali ni¿ 30 lat temu. Ca³e szczê¶cie, ¿e do ci±gników siod³owych klasy 8 Dafy ani inne tego typu ustrojstwa na pewno nie wejd±
Zreszt± Mack wspó³pracowa³ z Renault ju¿ dawno temu i wykorzystywa³ ich kabiny jeszcze na pocz±tku lat '80. To ostatnie cudo co¶ siê jednak nie sprzedaje....
Wojtek K. - 30 mar 2007, o 16:53
" />Ja widzia³em, ¿al... powinni robiæ to, w czym byli dobrzy (Mack) a nie zmieniaæ znaczek
Miki_RDE - 30 mar 2007, o 20:01
" /> "> Zreszt± Mack wspó³pracowa³ z Renault ju¿ dawno temu i wykorzystywa³ ich kabiny jeszcze na pocz±tku lat '80. To ostatnie cudo co? siê jednak nie sprzedaje.... Choæby nawet silniki mack w MAGNUMKACH, dla mnie to jaka¶ g³upota zmieniaæ znaczek, ale z drugiej strony to reklama europy ;D
Jogi - 27 kwi 2007, o 12:26
" />Widze co¶ takiego pierwszy raz , czy¿by kenworth da³ od siebie tylko logo swoje. Tak naprawde to jest ciê¿arówka dafa i pewnie czê¶ci te¿ dafa. Pozdrowienia
kubamich1 - 3 cze 2007, o 08:54
" /> ">Wiecie, z drugiej strony to, ¿e koncerny próbuj± sprzedawaæ europejskie konstrukcje na rynku amerykañskim, wcale jeszcze nie oznacza, ¿e konstrukcje te siê przyjm±, chocia¿ obecnie Amerykanie s± o wiele bardziej wyrozumiali ni¿ 30 lat temu. Ca³e szczê¶cie, ¿e do ci±gników siod³owych klasy 8 Dafy ani inne tego typu ustrojstwa na pewno nie wejd±
Zreszt± Mack wspó³pracowa³ z Renault ju¿ dawno temu i wykorzystywa³ ich kabiny jeszcze na pocz±tku lat '80. To ostatnie cudo co? siê jednak nie sprzedaje.... CO TO ZNACZY USTROJSTWA? to ¿e jeste¶ fanem amerykañców to nie znaczy ¿e inne s± ustrojstwa.
miqs - 3 cze 2007, o 14:50
" /> "> CO TO ZNACZY USTROJSTWA? to ¿e jeste¶ fanem amerykañców to nie znaczy ¿e inne s± ustrojstwa. On napisa³ to w kontek¶cie amerykañskim, wiêc ma racje. Bo kto widzia³, aby Daf, Renault etc trafi³o do najwy¿szych klas amerykañskich pojazdów.
kubamich1 - 26 gru 2007, o 19:36
" />Fotki ze strony Hioba:
TiroManiaK_2006 - 26 gru 2007, o 23:38
" />Ta Kabina Dafoska wygl±da jak id¼ st±d i nie wracaj. na tak masywnym podwoziu. Widaæ ¿e panowie z K nie mieli pomys³u jakie dorobiæ wej¶cie i najlepiej z blachy o kontach prostych.
Marcin - 27 gru 2007, o 08:57
" />¿al.pl i to jeszcze takie schodki .......
miqs - 27 gru 2007, o 09:15
" />Tam gdzie bêdzie przeznaoczny nie patrzy siê na takie rzeczy, wiêc co to za ró¿nica jakie schodki?
Marcin - 27 gru 2007, o 15:42
" /> ">Tam gdzie bêdzie przeznaoczny nie patrzy siê na takie rzeczy, wiêc co to za ró¿nica jakie schodki?
Ja wiem ze auto ma zarabiac a nie wygladac, ale powiedz czy to nie jest przykry widok?? Wyglada jak taki nie udany garazowy samorob.
Banshee777 - 27 gru 2007, o 17:11
" /> "> CO TO ZNACZY USTROJSTWA?
Na pocz±tek mooocno zaleg³a odpowied¼ - ustrojstwa w sensie próby adaptacji europejskiej maszyny do amerykañskich gustów. Dzia³a to zreszt± w obie strony - ustrojstwem nazwa³bym równie¿ amerykañca z europejska naczep± lub obudowanie K100 plastikami z my¶l± o sprzeda¿y w Europie lub Australii. To nie jest tak, ¿e amerykañskie ciê¿arówki s± kul, a europejskie fe. Ja po prostu lubiê styl nieco retro, a za oceanem jest go znacznie wiêcej. Na widok zadbanej Scanii jedynki, dwójki, trójki te¿ siê ³adnie u¶miecham Masywne, surowe podwozie bardziej pasuje do znacznie bardziej prymitywnej, równie surowej kabiny K100.
kubamich1 - 27 gru 2007, o 17:12
" />Ludzie to jest "wó³ roboczy " do jazdy w terenie i musi byæ taki toporny bo inaczej wszystkoby mu poodpada³o.
zanotowane.pldoc.pisz.plpdf.pisz.plalbionteam.htw.pl
zanotowane.pldoc.pisz.plpdf.pisz.plcichooo.htw.pl
|
|
|
|