ďťż
  dostawa nici chirurgicznych



pawlukowski - 22 Sty 2009, o 08:35
Przedmiotem zamówienia jest dostawa nici chirurgicznych do apteki szpitala SP ZOZ Giżycko, ul. Warszawska 41. Zestawienie wszystkich asortymentów i ilości zawiera załącznik nr 1.
Oznaczenie wg Wspólnego Słownika Zamówień: 33141121-4, 33140000-3.
1. Zamawiający dopuszcza możliwości składania ofert częściowych na poszczególne pełne pakiety. Wykonawca, który składa ofertę na kilka pakietów , musi spełnić warunki w odniesieniu do każdego pakietu osobno.
2. Zamawiający żąda wskazania przez wykonawcę w ofercie części zamówienia, których wykonanie wykonawca powierzy podwykonawcom.
3. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.
4. Zamawiający nie przewiduje zamówień uzupełniających ( o których mowa w art. 67 ust.1 pkt 6 i 7 ustawy PZP ).
5. Zamawiający nie zamierza zwoływać zebrania wykonawców, o którym mowa w art. 38 ust. 3 ustawy.
6. Treść złożonych ofert musi być zgodna z treścią SIWZ pod rygorem ich odrzucenia.
7. Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty.
Wymagany termin wykonania zamówienia: - na okres 1 roku od dnia podpisania umowy.
O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się oferenci, którzy spełnią następujące warunki:
1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemnie zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia;
3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;
4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia;
5) akceptują warunki umowy oraz pozostałe warunki wymienione w siwz;
6) złożą oświadczenie wykonawcy, że wszystkie zaoferowane wyroby medyczne są dopuszczone
do obrotu i stosowania na terenie Polski, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa;
7) złożą oświadczenie wykonawcy, że przed zawarciem umowy, dostarczą na życzenie Zamawiającego, dokumenty potwierdzające dopuszczenie do obrotu i stosowania na terenie Polski wszystkich wyrobów objętych umową.
Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu na podstawie złożonych wraz z ofertą oświadczeń, dokumentów i wykazów.
Informacje o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu
- formularz cenowy z wykorzystaniem wzoru – załącznik nr 1
- formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru- załącznik nr 2,
- aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
- dokumenty potwierdzające uprawnienie osób podpisujących ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestrowych,
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,
- oświadczenie do postępowania o zamówienie publiczne z art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych,
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie (należy podać minimum jedną dostawę oraz jedną referencję),
- akceptacja warunków umowy oraz pozostałych warunków wymienionych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia,
- oświadczenie wykonawcy, że przed zawarciem umowy wykonawca dostarczy zamawiającemu dokumenty dopuszczające do obrotu i stosowania na terenie Polski na wszystkie wyroby objęte umową.
Kryteria oceny ofert: cena 100 %.
Oferty należy składać w siedzibie zamawiającego:
Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
11-500 Giżycko, ul. Warszawska 41, Administracja - pokój nr 108 ( sekretariat )
do dnia 02.02.2009 r. do godz. 10:00
Miejsce otwarcia ofert w siedzibie zamawiającego:
Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
11-500 Giżycko, ul. Warszawska 41, Administracja - pokój nr 104 ( sekcja zaopatrzenia )
dnia 02.02.2009 r. o godz. 12:00
Ogłoszenie zostało zamieszczone na portalu UZP w dniu 22.02.2009 r.




adamowicz - 26 Sty 2009, o 10:49
Samodzielny Publiczny
Zakład Opieki Zdrowotnej
11-500 Giżycko
ul. Warszawska 41 Giżycko,dnia 26.01.1009r

WEZWANIE DO UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
TOCZĄCYM SIĘ W WYNIKU WNIESIENIA PROTESTU

Niniejszym informuję, iż w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonym przez Zamawiającego SPZOZ Giżycko z siedzibą w Giżycku w trybie przetargu nieograniczonego wniesiony został protest na treść specyfikacji istotnych warunków zamówienia w części zawierającej opis przedmiotu zamówienia dla pakietów I-V – załącznik nr 1 przez Wykonawcę Przedsiębiorstwo ‼YAVO” Sp. z o.o., 97-400 Bełchatów, ul. Bawełniana 17
Kopia przedmiotowego protestu stanowi załącznik do niniejszego wezwania.
Ponadto wzywam zainteresowanych Wykonawców do wzięcia udziału w postępowaniu toczącym się w wyniku wniesienia powyżej wskazanego protestu. Zgłoszenie przystąpienia do postępowania należy wnieść do zamawiającego na adres wskazany w nagłówku pisma w terminie określonym w art. 181 ust. 4 ustawy z 29.01.2004r.-Prawo zamówień publicznych
(Dz.U.z 2006r. Nr 223, poz. 1655 i Dz.U.z2008r. Nr 171 poz.1058), jednocześnie przekazując kopię zgłoszenia Wykonawcy, który wniósł protest na adres:
Przedsiębiorstwo ‼YAVO” Sp. z o.o., 97-400 Bełchatów, ul. Bawełniana 17
W treści zgłoszenia przystąpienia do postępowania toczącego się w wyniku wniesienia powyżej wskazanego protestu Wykonawca powinien wskazać swój interes prawny w tym, aby protest został rozstrzygnięty na korzyść jednej ze stron, oraz określić swoje żądanie w zakresie zarzutów zawartych w proteście.
Brak zgłoszenia przystąpienia do postępowania w terminie określonym w art. 181 ust.4 Pzp powoduje dla Wykonawcy brak możliwości korzystania ze środków ochrony prawnej na czynności Zamawiającego wykonane zgodnie z ostatecznym rozstrzygnięciem protestu zapadłym w postępowaniu toczącym się w wyniku wniesienia protestu. Ponadto Wykonawca nie będzie mógł wnieść protestu, powołując się na te same okoliczności.

Zgodnie z art. 180 ust.. 5 Prawa zamówień publicznych Zamawiający przedłuża termin składania ofert na dzień 11.02.2009r godz.10.00, otwarcie ofert nastąpi w dniu 11.02.2009r o godz:12.00, miejsce złożenia i otwarcia ofert pozostaje bez zmian

mgr inż. Janusz Dobrzyński
(podpis Kierownika zamawiającego)



adamowicz - 30 Sty 2009, o 11:29
Rozstrzygnięcie protestu- załącznik.



adamowicz - 30 Sty 2009, o 11:30
Odpowiedzi na pytania - załącznik




adamowicz - 6 Lut 2009, o 09:28
Odpowiedzi na pytania - załącznik



adamowicz - 6 Lut 2009, o 12:03
Odpowiedzi na pytania- załącznik
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • albionteam.htw.pl
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • cichooo.htw.pl