|
|
|
|
Dostawa protez stawu kolanowego
adamowicz - 29 Paź 2009, o 10:57
Przedmiotem zamówienia jest dostawa protez stawu kolanowego do szpitala SP ZOZ Giżycko, ul. Warszawska 41. Zestawienie wszystkich asortymentów i ilości zawierają załączniki nr 1. Oznaczenie wg Wspólnego Słownika Zamówień: 33183100-8. 1. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych . 2. Zamawiający żąda wskazania przez wykonawcę w ofercie części zamówienia, których wykonanie wykonawca powierzy podwykonawcom. 3. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. 4. Zamawiający nie przewiduje zamówień uzupełniających ( o których mowa w art. 67 ust.1 pkt 6 i 7 ustawy PZP ). 5. Zamawiający nie zamierza zwoływać zebrania wykonawców, o którym mowa w art. 38 ust. 3 ustawy. 6. Treść złożonych ofert musi być zgodna z treścią SIWZ pod rygorem ich odrzucenia. 7. Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty. Wymagany termin wykonania zamówienia: - na okres 2 lat od dnia podpisania umowy. O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się oferenci, którzy spełnią następujące warunki: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemnie zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia; 5) akceptują warunki umowy oraz pozostałe warunki wymienione w siwz; 6) złożą oświadczenie wykonawcy, że wszystkie zaoferowane wyroby medyczne są dopuszczone do obrotu i stosowania na terenie Polski, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa; 7) złożą oświadczenie wykonawcy, że przed zawarciem umowy, dostarczą Zamawiającego, dokumenty potwierdzające dopuszczenie do obrotu i stosowania na terenie Polski wszystkich wyrobów objętych umową. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu na podstawie złożonych wraz z ofertą oświadczeń, dokumentów i wykazów. Informacje o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu - formularz cenowy z wykorzystaniem wzoru â załączniki nr 1 - formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru- załącznik nr 2, - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, - dokumenty potwierdzające uprawnienie osób podpisujących ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestrowych, - aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, - oświadczenie do postępowania o zamówienie publiczne z art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych, - wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie (należy podać minimum jedną dostawę oraz jedną referencję), - akceptacja warunków umowy oraz pozostałych warunków wymienionych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, - oświadczenie wykonawcy, że przed zawarciem umowy wykonawca dostarczy zamawiającemu dokumenty dopuszczające do obrotu i stosowania na terenie Polski na wszystkie wyroby objęte umową. Kryteria oceny ofert: cena 100 %. Oferty należy składać w siedzibie zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej 11-500 Giżycko, ul. Warszawska 41, Administracja - pokój nr 108 ( sekretariat ) do dnia 09.11.2009 r. do godz. 10:00 Miejsce otwarcia ofert w siedzibie zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej 11-500 Giżycko, ul. Warszawska 41, Administracja - pokój nr 104 ( sekcja zaopatrzenia ) dnia 09.11.2009 r. o godz. 12:00 Ogłoszenie zostało zamieszczone na portalu UZP w dniu 29.10.2009 r.
admin - 29 Paź 2009, o 11:12
Pakiet I w innym - mniej popularnym formacie - pobieracie Państwo na własne ryzyko. Więcej informacji pod nr tel. 87 428 52 71 wew. 127
zanotowane.pldoc.pisz.plpdf.pisz.plalbionteam.htw.pl
zanotowane.pldoc.pisz.plpdf.pisz.plcichooo.htw.pl
|
|
|
|