ďťż
  dostawa rękawic niejałowych



pawlukowski - 22 Cze 2010, o 09:57
Przedmiotem zamówienia jest dostawa rękawic diagnostycznych niejałowych do szpitala SP ZOZ Giżycko, ul. Warszawska 41. Zestawienie wszystkich asortymentów i ilości zawiera załącznik nr 1.
Oznaczenie wg Wspólnego Słownika Zamówień: 18.42.43.00-0
1.Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych na poszczególne pakiety - Wykonawca który składa ofertę na poszczególne pakiety, musi spełniać warunki w odniesieniu do danych pakietów.
2.Zamawiający żąda wskazania przez wykonawcę w ofercie części zamówienia, których wykonanie wykonawca powierza podwykonawcom.
3. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.
4. Zamawiający nie przewiduje zamówień uzupełniających (o których mowa w art.67 ust. 1 pkt 6 i 7 ustawy PZP)
5. Zamawiający nie zamierza zwoływać zebrania wykonawców, o którym mowa w art. 38 ust. 3 ustawy.
6. Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty.
7. Treść złożonych ofert musi być zgodna z treścią SIWZ pod rygorem ich odrzucenia.
Wymagany termin wykonania zamówienia: - na okres 24 miesięcy od dnia podpisania umowy .
O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się oferenci, którzy spełnią następujące warunki:
1)posiadania uprawnień do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
2) posiadania wiedzy i doświadczenia ;
3) sytuacji ekonomicznej i finansowej;
4) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia
5) akceptują warunki umowy oraz pozostałe warunki wymienione w siwz;
Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu na podstawie złożonych wraz z ofertą oświadczeń, dokumentów i wykazów według formuły: spełnia – nie spełnia. Nie spełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania.
W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy PZP, Zamawiający wymaga następujących dokumentów:
1- aktualny odpis z właściwego rejestru ,jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art.24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenia w zakresie art. 24 ust.1 pkt 2 ustawy
2- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
3- aktualne zaświadczenia właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymania w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
4- oświadczenie o nie wykluczeniu na podstawie art. 24
W celu potwierdzenia warunku posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia, dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia ,znajdowania się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia oraz spełnienia pozostałych warunków zawartych w SIWZ Zamawiający wymaga następujących dokumentów:
1- formularz cenowy z wykorzystaniem wzoru – załącznik nr 1
2- formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru- załącznik nr 2,
3- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie lub są wykonywane należycie (należy podać minimum jedną dostawę oraz jedną referencję),
4- akceptacja warunków umowy oraz pozostałych warunków wymienionych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia,
5- oświadczenie wykonawcy, że przed zawarciem umowy wykonawca dostarczy zamawiającemu dokumenty dopuszczające do obrotu i stosowania na terenie Polski na wszystkie wyroby objęte umową,
6- potwierdzenie Wykonawcy, że dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia,
7- Zamawiający bezwzględnie wymaga dostarczenia przez każdego z wykonawców próbek oferowanych wyrobów medycznych, w ilości niezbędnej do dokonania oceny jakości tych wyrobów przez użytkownika ( ilość każdego asortymentu nie mniejsza niż wymieniona w załączniku nr 1 - w kolumnie 11),
8- opis wyrobu umożliwiający ocenę jakości (zawartość białek lateksowych, grubość ścianki na dłoni, grubość ścianki na palcu, wytrzymałość na rozciąganie),
9- dokumenty potwierdzające zgodność z norma EN 455.
Wyżej wymienione dokumenty są składane w formie oryginałów lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę.
Kryteria oceny ofert:
1-cena 80 %.
2-jakość 20%
Oferty należy składać w siedzibie zamawiającego:
Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
11-500 Giżycko, ul. Warszawska 41, Administracja - pokój nr 108 ( sekretariat )
do dnia 02.07.2010 r. do godz. 10:00
Miejsce otwarcia ofert w siedzibie zamawiającego:
Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
11-500 Giżycko, ul. Warszawska 41, Administracja - pokój nr 104 ( sekcja zaopatrzenia )
dnia 02.07.2010 r. o godz. 12:00
Ogłoszenie o zamówieniu przekazano na Portal UZP w dniu 22.06.2010 r.




Ludwiszewska - 19 Lip 2010, o 07:57
Zgodnie z art. 92 Prawo Zamówień Publicznych informujemy o wyborze najkorzystniejszych ofert z ofert zgłoszonych do przetargu nieograniczonego na dostawę sterylnych rękawic diagnostycznych niejałowych dla szpitala SPZOZ Giżycko. (Wyniki w Załączniku)
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • albionteam.htw.pl
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • cichooo.htw.pl