ďťż
  Dostawa stacjonarnego aparatu rtg



pawlukowski - 8 Sie 2008, o 07:55
Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego stacjonarnego aparatu RTG z kolumną sufitową do szpitala SP ZOZ Giżycko, ul. Warszawska 41. Zestawienie wymaganych parametrów techniczno-eksploatacyjnych zawiera załącznik nr 1.
Oznaczenie wg Wspólnego Słownika Zamówień: 33.11.10.00-1.
Uwagi ogólne
1. Zamawiający żąda wskazania przez wykonawcę w ofercie części zamówienia, których wykonanie wykonawca powierzy podwykonawcom.
2. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.
3. Zamawiający nie przewiduje prowadzenia aukcji elektronicznej ani zawarcia umowy ramowej.
4. Zamawiający nie przewiduje zamówień uzupełniających ( o których mowa w art. 67 ust.1 pkt 6 i 7 ustawy PZP ).
5. Zamawiający nie zamierza zwoływać zebrania wykonawców, o którym mowa w art. 38 ust. 3 ustawy.
6. Treść złożonych ofert musi być zgodna z treścią SIWZ pod rygorem ich odrzucenia.
7. Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty.
8. Zalecane jest dokonanie wizji lokalnej przez wykonawcę u zamawiającego.
Wymagany termin wykonania zamówienia: - max 8 tygodni od dnia podpisania umowy.
O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się oferenci, którzy spełnią następujące warunki:
1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia;
3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;
4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia;
5) akceptują warunki umowy oraz pozostałe warunki wymienione w siwz;
6) złożą oświadczenie, że zaoferowany sprzęt medyczny jest dopuszczony do obrotu i stosowania na terenie
Polski, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.
Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu na podstawie złożonych wraz z ofertą oświadczeń, dokumentów i wykazów.
Informacje o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu
- formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru – załącznik nr 1,
- formularz parametrów technicznych z wykorzystaniem wzoru- załącznik nr 2,
- aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
- dokumenty potwierdzające uprawnienie osób podpisujących ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestrowych,
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,
- oświadczenie do postępowania o zamówienie publiczne z art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych,
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie. Wykonawca musi wykazać się minimum jedną dostawą o charakterze i złożoności porównywalnej z zakresem niniejszego zamówienia o wartości minimum 300.000 złotych wraz z pozytywną referencją,
- dokumenty dopuszczające do obrotu i stosowanie zgodnie z wymogami Ustawy o Wyrobach Medycznych i Ustawy Prawo Atomowe,
- akceptacja warunków umowy oraz pozostałych warunków wymienionych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można pobrać ze strony internetowej zamawiającego http://www.zozgiz.pl lub otrzymać w siedzibie zamawiającego (cena 20 złotych, pokój nr 104 – administracja ).
Osoby upoważnione ze strony zamawiającego do kontaktowania się z wykonawcami:
Zenon Pawlukowski – kierownik sekcji zaopatrzenia, tel. 087- 4283930
Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
Oferenci pozostają związani ofertą przez okres 30 dni od upływu terminu do składania ofert.
Oferty należy składać w siedzibie zamawiającego:
Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
11-500 Giżycko, ul. Warszawska 41, Administracja - pokój nr 108 ( sekretariat )
do dnia 22.08.2008 r. do godz. 10:00
Oferty złożone po terminie będą zwrócone wykonawcom bez otwierania, po upływie terminu do wniesienia protestu.
Miejsce otwarcia ofert w siedzibie zamawiającego:
Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
11-500 Giżycko, ul. Warszawska 41, Administracja - pokój nr 104 ( sekcja zaopatrzenia )
dnia 22.08.2008 r. o godz. 12:00
Kryteria oceny ofert
Wybór oferty dokonany zostanie na podstawie niżej przedstawionych kryteriów (nazwa kryterium, waga, sposób punktowania):
Nazwa kryterium Waga %
Cena 70
Ocena jakości 25
Warunki gwarancji 5




pawlukowski - 3 Wrz 2008, o 11:12
Zgodnie z art. 92 Prawo Zamówień Publicznych informujemy o wyborze najkorzystniejszej oferty z ofert zgłoszonych do przetargu nieograniczonego na dostawę stacjonarnego aparatu RTG z kolumną sufitową do szpitala SPZOZ Giżycko.
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • albionteam.htw.pl
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • cichooo.htw.pl