ďťż
  Ile trwa tura i różne pytania



piotrus - 3 sie 2010, o 09:11
" />Witam
Właśnie chciałem wypróbować Scriptcrafta, ale coś chyba nie działa jak trzeba. Wszedłem do gry szybkiej, kliknąłem jednostkę, wybrałem z przycisków move i gather i gra zaczęła śmigać. Wcześniej było 10 sekund na ture a potem chyba 10 tur na sekundę. Teraz znów prędkość jest normalna.

Edit: znów coś nie działa. O 12 był komunikat o nowej rundzie. W nowej rundzie jest kilka tur na sekundę.




piotrus - 3 sie 2010, o 09:30
" />I druga rzecz jeszcze. Jesli zbieracz ma rozkaz zbierania minerałów z jakiegoś pola i to pole się wyczerpie to chyba zaczyna tam stać w nieskończoność. Czy tak powinno być?



piotrus - 3 sie 2010, o 09:59
" />I kolejne pytanie. Czy czołgi nie powinny strzelać same z siebie, jeżeli stoją i widzą czołg przeciwnika? Właśnie zrobiłem wyprawę na szeregowego rzędem czołgów, on podjechał pojedynczymi jednostkami i jeden po drugim wystrzelał mi wszystkie a moje czołgi stały i patrzyły na to ze zdziwieniem Potem podjechał pod niebronioną bazę i wszystko poszło z dymem



Jarosław Kwiecień - 3 sie 2010, o 10:16
" />Musisz właśnie tak je zaprogramować, żeby czołgi strzelały, jak kogoś zobaczą, a zbieracze szli do innego złoża, jak jedno się skończy. Przeczytaj tutorial.




piotrus - 3 sie 2010, o 10:47
" />



piotrus - 3 sie 2010, o 10:49
" />Aha, tak w ogóle to niezła gra (to jest była dopóki nie zginąłem )



Marek Szykuła - 3 sie 2010, o 12:03
" />Witam wszystkich z rana




piotrus - 3 sie 2010, o 12:19
" />



Marek Szykuła - 3 sie 2010, o 12:27
" />



piotrus - 3 sie 2010, o 12:31
" />



Marek Szykuła - 3 sie 2010, o 12:36
" />



piotrus - 3 sie 2010, o 13:01
" />



Marek Szykuła - 3 sie 2010, o 13:14
" />



piotrus - 3 sie 2010, o 13:22
" />



piotrus - 3 sie 2010, o 13:28
" />A inne pytanie. Jak są obliczane punkty w rankingu?



Marek Szykuła - 3 sie 2010, o 13:39
" />



piotrus - 3 sie 2010, o 14:35
" />To ja proponuję jeszcze żeby jednostki osób wychodzących z gry nie znikały z planszy. Miałem wcześniej taka sytuację że chciałem na chwilę zostawić w spokoju szeregowca (wiadomo, przepakowany ) i pomyślałem o bazach innych graczy. Ustawiłem czołgi do ataku i w tym momencie ten gracz skończył grę. Jego baza zniknęła, unity zniknęły, straciłem czas i niepotrzebnie odsłaniałem swoją bazę. Też nie widzę dlaczego wychodzący mają znikać z rankingu?



Marek Szykuła - 3 sie 2010, o 14:40
" />



piotrus - 3 sie 2010, o 14:49
" />



piotrus - 3 sie 2010, o 14:54
" />Jeszcze jedno. Kiedy prawie udało mi się pokonać szeregowca to poległem na tym, że popsuł mi się szyk schodkowy i jeden jego czołg ustrzelił 3 moje. Szyk zaburzył sie przez bryłę minerałów. Drzewa po drodze karczowałem ogniem z czołgów. Może w podobny sposób powinny być usuwane na jakiś czas minerały? Jeden strzał to 1 wartość mniej a gdy dojdzie do 0 to znika na pewien czas z planszy?



Marek Szykuła - 3 sie 2010, o 16:03
" />
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • albionteam.htw.pl
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • cichooo.htw.pl