Krzysztof - 2 sty 2007, o 21:20
" />KAMAZ 49252 Pojazd ten zbudowano na bazie fabrycznej ramy i wzmocnionych mostów napędowych Jednostka napędowa została umieszczona po między mostami napędowymi. Zapewniło to prawie idealne rozmieszczenie masy pojazdu na mosty (47% i 52%).Jako jednostka napędowa została zaadoptowany silnik V8 diesel o pojemno?ci 17,240 l i 32 zaworach oraz mocy 850 kM .Moc ta została uzyskana po przez zainstalowanie 2 turbosprężarek i intercoolera powietrza doładowywanego. Rozważano także montaż silnika V12 i mocy 1250 hp jednak wymagało by to wzmocnienie całej konstrukcji co spowodowało by zmianę wyważenia pojazdu i ostatecznie zaniechano tego pomysłu .
-masa własna 12110 kg -prędko?ć maksymalna 183,9 km/h -przy?pieszenie 0 - 100 km/h 14,19 sekund 0 - 150 km/h 35,54 sekund -ogumienie Michelin X 14.00 R20XZL -dwa zbiorniki po 450 litrów które ledwo starczaj? na 800 km odcinków specjalnych -sztywne mosty zawieszone na resorach piórowych dłuższych niż fabryczne i amortyzowane przez 8 amortyzatorów po 4 na most -system centralnego regulowania ci?nienia w ogumieniu -blokady mechanizmów różnicowych w mostach i w rozdzielaczu -skrzynia biegów ma 8 przełożeń -?rednica zawracania 22 m
Kolczan - 2 sty 2007, o 21:37
" />To s? maszyny !! Ciekawe jak się spisz? w tym roku. Już za 5 dni rusza Dakar 2007 więc będziemy mogli się przekonać ;D