|
|
|
|
Najcięższe Man-y
Krzysztof - 11 gru 2006, o 08:43
" />Kilka manów:
NobelEXC - 11 gru 2006, o 21:26
" />Lecimy dalej, troche leciwy MANik, ale jak widać daje rade:D Rozwala mnie jak wchodzi w zakrety i ładunek idzie po cięciwie
pazio - 12 gru 2006, o 15:16
" />Ale dost?ł trase...musi być dobry kierowca aby tak wchodzić w zakrety
TiroManiaK_2006 - 13 gru 2006, o 13:24
" /> Malutki TGA z VD Vlist
sbzdz - 17 gru 2006, o 14:06
" />Inne ujęcie tego co wyżej
NobelEXC - 21 gru 2006, o 17:12
" />Hegmann:
Wojtek K. - 21 gru 2006, o 21:43
" />Oto kilka Man-ów, które według mnie to dopiero s? najcięższe
TGA XXL:
pazio - 21 gru 2006, o 23:13
" />Dobrze powiedziane że P.Adams rz?dzi
Wojtek K. - 22 gru 2006, o 11:39
" />Kurcze ale te sprzęty wygl?daj? ;D
TiroManiaK_2006 - 23 gru 2006, o 02:56
" />Umie?ciłem to zmy?l? o chłopakach którzy buduj? na TG-A ciagniki do gabarytu.
TiroManiaK_2006 - 23 gru 2006, o 03:02
" />
Wojtek K. - 23 gru 2006, o 09:53
" />Dziękujemy bardzo Miłosz Mamy już trochę tego, ale Twoimi tez nie pogardzimy
PrzemekM - 26 gru 2006, o 13:30
" />Sprzęty wymiataj?, Adams najlepszy! ;D
NobelEXC - 26 gru 2006, o 21:05
" />Troche starsze, pięcioosiwe MANy:
i wot technika:
pazio - 26 gru 2006, o 23:23
" />Nie wiedziałem że DANSK ma takiego mana.... ::)
Wojtek K. - 27 gru 2006, o 18:53
" />Trzba było wujka zapytać ;D Bym Ci dał fotki
NobelEXC - 5 sty 2007, o 21:34
" />Duże i Długie
sbzdz - 5 sty 2007, o 21:38
" />Piękny trasport, piękny ;D
Wojtek K. - 5 sty 2007, o 21:43
" />O kurcze Zapewne ciężko się tym jeÄ˝dzi Jak widać Man-y rz?dz? ;D
TiroManiaK_2006 - 5 sty 2007, o 22:11
" />Oj piękny transporcik.. nie mato jak dużo dużo kułeczek ;D
pazio - 5 sty 2007, o 22:11
" />Troche ciezko bylo by tym jeÄ˝dzić....ale jak widać wszyskto jest możliwe...
Kolczan - 5 sty 2007, o 22:29
" />O żesz w morde, imponuj?cy ładuneczek ;D Ciekawe ilo ten zbiorniczek waży
miqs - 6 sty 2007, o 07:14
" />Piękny ł?dunek, piękny transport. I tak nigdy nie pojme jak to skreca TRozumiem, ze ma osie skretne itd, ale jak sie miesci w zakretach?
">Jak widać Man-y rz?dz? Jest tez IVECO
mario_scania - 6 sty 2007, o 09:20
" />no manewrowac takim kolosem to trzeba miec chyab dar zmyslu i rozwagi ale po Polsce watpie zeby tym przejechali chyab ze dwupasmowka
PrzemekM - 6 sty 2007, o 11:14
" />Manik bardzo fajny i potężny, ale ładunek jeszcze potężniejszy ;D
sbzdz - 6 sty 2007, o 12:16
" />Koledzy nie jest tak tragicznie, jasne że żeby takim czym? jeÄ˝dzić to trzeba mieć głowę na karku, a nie sklep z kapust?. Zwróćcie uwagę na to, że drugi moduł naczepy ma swoje niezależne od pierwszej czę?ci zestawu zasilanie we ewszystkie potrzebne media (pr?d, ci?nienie) i jest sterowany niezależnie od pierwszego przez pilota jad?cego ( a czasami id?cego) z tyłu
tutaj przykład takiego transportu na drodze: http://www.hadel.net/autos/html/d_akt_k ... il_1_.html
DoBo - 7 sty 2007, o 02:23
" />Bez komentarza ;D:
http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=T215234
mario_scania - 7 sty 2007, o 10:09
" />99tys Euro ::) to ja bym juz wolal nowa Rke 8/
NobelEXC - 18 sty 2007, o 16:38
" />Piękne Schaumanny
SmalTrak - 23 sty 2007, o 10:52
" />Piękne ciężkie MAN-y z Holandii ;D
Znajoma firma ;D
Zdjęcia nie działaj? / miqs99
Linki poprawione / Smal Trak
Wojtek K. - 23 sty 2007, o 16:34
" />Vlist fajny, a najfajniejsze Wagenborg Nedlift i Jenniskens Bardzo ładnie się prezentuj? balasty ;D
PrzemekM - 23 sty 2007, o 16:37
" />Bardzo ładnie się prezentuj? te maniki ;D Najbardziej spodobał mi sie ten ostatni, ciekawy ładunek ;D
MarcinK. - 23 sty 2007, o 16:44
" />Wszystkie Mańki fajne. Mnie sie spodobał z Vlista i Westdijka.
NobelEXC - 1 lut 2007, o 10:21
" />Cyz kto? mi wytłumaczy o co chodzi z t? łabedzi? szyja?? dolly przeciez nie ma, a wygl?da jakby była???
DoBo - 1 lut 2007, o 15:54
" />Według mnie to tam jest dolly, tylko łabędzia szyja jest tak zaprojektowana żeby ózek chował się w ni? i wygl?dało to na cało?ć. My?le że przez to cało?ć jest wytrzymalsza i może być poddawana większym naciskom(t.j. może wozić cięższe ładunki). Oczywi?cie to tylko moja teoria .
TiroManiaK_2006 - 4 lut 2007, o 11:36
" />Tutaj jeszcze dla chłopaków do Manów ciężkich
Młody - 4 lut 2007, o 15:03
" />No wiĂŞc to nie jest dolly tylko po prostu ruchoma czĂŞ?æ ÂłabĂŞdzia regulowana za pomoc? siÂłownika hydraulicznego (widaæ ten siÂłownik na samym przodzie ÂłabĂŞdzia). Gdyby tego nie byÂło to ÂłabĂŞd¡ musiaÂłby byæ mocno opuszczony i nie byÂł by równolegle do ramy co przy skrĂŞcie powodowaÂłoby "wyrywanie" siodÂła - bo siodÂło siĂŞ tylko "waha" w osi wzdÂłuÂżnej ci?gnika a nie w poprzecznej. Dla zobrazowania zapodaje rysunek:) Na górze ci?gnik jedzie na wprost. Na dole zobrazowaÂłem sytuacjĂŞ, która by zaistniaÂła przy skrĂŞcie ci?gnika o 90 stopni... Co prawda s? teÂż siodÂła, które siĂŞ wahaj? na boki - wÂła?nie specjalne pod gabaryty ale mimo wszystko maj? ograniczony zakres wahania
kubamich1 - 5 lut 2007, o 23:09
" />A co powiecie na to:
pazio - 6 lut 2007, o 11:17
" />Hmmmm...bardzo skromny ładunek ;D niezły kolos
DoBo - 6 lut 2007, o 13:04
" />Taki, tyci, tyci zbiorniczek . Ciekawe ile to bydle waży... ::)
Wojtek K. - 6 lut 2007, o 14:28
" />Ja nie moge ;D Że też go nic nie przeważy... ale Man to potęga, tutaj jest OAF, bo ładunek mówi sam za siebie ;D Do najcięższych zastosowań Naprawde robi ogromne wrażenie
PrzemekM - 8 lut 2007, o 16:25
" /> bardzo i to bardzo niesamowity ładunek, robi duże wrażenie ;D
Camillo - 8 lut 2007, o 16:37
" />Wow niesamowite Mam pytanie odno?nie Âładunku. MógÂłby mi kto? wytÂłumaczyæ jak jest moÂżeliwe przewiezienie takiego czego?? Nie wiem jak to jest moÂżliwe, Âże Âładunek nie przechyli siĂŞ.Pewnie niemiecka technologia
DoBo - 8 lut 2007, o 17:34
" />Przy wysokich ładunkach(i nie tylko zapewne) naczepy maj? system auto poziomowania, w taki sposób by ładunek był cały czas w tej samej pozycji, a pracuje tylko zawieszenie. To jest chyba najprostsze wytłumaczenie .
Camillo - 8 lut 2007, o 17:40
" />Dzienki za wyt³umaczenie Ju¿ rozumuiem. Wiesz mo¿e jak? ma wagê ten ³adunek? kierowca tego kolosa musi byæ chyba mistrzem kierownicy Widaæ, ¿e droga nie nale¿y do tych najlepszych.
DoBo - 8 lut 2007, o 17:59
" />Nie jestem w stanie ci okre?lić ile on może ważyć. Zważywszy na to że jest metalowy to lekki nie będzie(może koło 100ton ???)
Camillo - 8 lut 2007, o 18:01
" /> ">Nie jestem w stanie ci okre?liæ ile on mo¿e wa¿yæ. Zwa¿ywszy na to ¿e jest metalowy to lekki nie bêdzie(mo¿e ko³o 100ton ???)
Co? ty pewnie z 200ton Respekt dla mana
Patryk9312 - 8 lut 2007, o 18:35
" />Ładuneczek bardzo mały ;D Ciężko takie co? przewieÄ˝ć na pewno, ale to raczej nie na normalnych drogach jeÄ˝dzi, chyba że na jakich? autostradach ale nie s?dzę Waga hmmm... s?dzę że pomiędzy 100 a 200 ton
sbzdz - 8 lut 2007, o 18:41
" />Ja osobi?cie przypuszczam, że mamy tutaj przykład transportu technologicznego. Okolica sugeruje, że jest to jaki? kamieniołom. A silosik może służyć do gromadzenia urobku i jest przewożony w bezpo?rednia okolicę urobiska. Oczywi?cie w niczym to nie umniejsza respektu dla tego co widać ;D
TiroManiaK_2006 - 7 sty 2008, o 01:31
" />
ScaniaV8 - 31 sty 2008, o 16:48
" />Witam
Całkiem fajnego MAN-a dzisiaj spotkałem:
Pozdrawiam
TiroManiaK_2006 - 3 lut 2008, o 00:19
" />
www.nosreti.cz
SmalTrak - 3 lut 2008, o 11:16
" />Mariuszu, proszę Cię aby¶ pod nieswoimi zdjęciami podawał ich Ľródło.
Pozdrawiam.
TiroManiaK_2006 - 4 lut 2008, o 21:25
" />TGA Schaumann
www.baumaschinenbilder.de
zanotowane.pldoc.pisz.plpdf.pisz.plalbionteam.htw.pl
zanotowane.pldoc.pisz.plpdf.pisz.plcichooo.htw.pl
|
|
|
|