ďťż
  Nooteboom - Floor



TiroManiaK_2006 - 27 paź 2008, o 19:55
" />Wyłączny przedstawiciel Nooteboom- Floor w Polsce – V&S Trucks-Trailers Sp. z o.o. – dysponuje pełną ofertą naczep niskopodwoziowych, ponadgabarytowych i innych naczep specjalnych – łącznie w ofercie znajduje się ponad 400 typów i modeli naczep i przyczep. V&S Trucks-Trailers Sp. z o.o. zajmuje się również serwisem gwarancyjnym i pogwarancyjnym na terenie całego kraju. Główna siedziba firmy w polsce mieści się koło Wrocławia, przy zjeździe z autostrady A4 na Kąty Wrocławskie. Znajduje się tam plac wystawowy, gdzie można obejrzeć nowe i używane naczepy, a także nowoczesne biuro sprzedaży.

Najnowszy produkt:

NACZEPA NOOTEBOOM-FLOOR FLUO-18-27F1

Specjalistyczna naczepa Fluo-18-27F1 posiada 3 osie, w tym ostatnią oś skrętną. Ma pneumatyczne zawieszenie z możliwością płynnego opuszczania i podnoszenia, dostępna jest również opcja podnoszonej przedniej osi wraz z systemem anty-przeciążeniowym. Naczepa wyposażona jest w trzy osie SAF z oponami Michelin 22.5”. Dopuszczalny nacisk na jedną oś to 9000 kg, a na siodło 18000 kg. Za sprawne hamowanie odpowiada pneumatyczny, 2-obwodowy system hamulcowy wyposażony w regulator siły hamowania oraz system EBS a także hamulec postojowy. Długość pokładu wynosi 13,4 m i można go rozciągnąć o prawie 7,7 m, zatem łącznie do wykorzystania jest ponad 21 m przestrzeni ładunkowej. Przy dopuszczalnej masie całkowitej 45000 kg zapewnia to olbrzymią przestrzeń o dużych możliwościach ładowności – w granicach 35000 kg. Wysokość pokładu 1,4 m i szerokość 2,52 m sprawia, że pojazd oferuje maksimum możliwości transportowych przy kompaktowych wymiarach.

Podłoga naczepy wykonana jest z twardego, tropikalnego drewna Balau 28 mm wraz ze stalowymi profilami Omega. Ściana przednia może mieć wysokość 1 lub 1,5 m i jest wykonana z aluminium. Ten sam materiał jest użyty na opcjonalne ściany boczne oraz kłonice Kinnegrip o wysokości netto 1 m, rozmieszczone na całej długości pokładu.

Podwozie naczepy składa się z centralnej ramy, a profil krańcowy jest mocowany poprzecznymi belkami, tworząc bardzo sztywne i odporne na wstrząsy podwozie. Do wykonania ramy zastosowano wysokogatunkową stal o zwiększonej wytrzymałości – rama jest elastyczna na wszelkie naprężenia i skręcanie. Dźwigar tylny składający się ze specjalnego profilu kształtowego o grubości 4 mm jest zintegrowany ze skierowanym do przodu korytkiem oświetleniowym, co redukuje do minimum niebezpieczeństwo uszkodzeń oświetlenia. Podwozie jest poddawane obróbce strumieniowej, a następnie gruntowane i lakierowane podkładem i elementem kryjącym 2-składnikowym w kolorze czarnym. Górna część naczepy może zostać pokryta wybranym przez klienta kolorem z palety lakierów RAL. Obręcze kół są standardowo lakierowane szkliwowo w kolorze srebrnym metalizowanym.

Najwięszka fabryka a zarazem produkcja odbywa sie w Weijchen k. Nijmegen (Holandia) Srednio tygodniowo wychodzi 10-12 róznego typu naczep.

I taki modelik ode mnie




NobelEXC - 27 paź 2008, o 22:31
" />Kurspiot posiada jakieś naczepy tego typu u siebie?

Wogole fajny model



TiroManiaK_2006 - 28 paź 2008, o 16:24
" />Tego typu naczepy posiadamy, ale nie z firmy Nooteboom- Floor. Jak ktos ma jakies pytania co do tej firmy z holnadi to pytać jak bedę w stanie to chętnie udziele odpowiedzi.
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • albionteam.htw.pl
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • cichooo.htw.pl