Renault Magnum Integral



Krzysztof - 11 lut 2007, o 14:51
" />W Magnum kabina kierowcy posiada resorowanie pneumatyczne i na całej powierzchni płask? podłogę. W 1991 r. pojazd uznano jednomy?lnie za „Ciężarówkę Roku”. Konstruktorzy zadbali tu o komfort kierowcy. W większo?ci samochodów ciężarowych silnik zajmuje czę?ć wnętrza kabiny, a tunel skrzyni biegów znajduje się między fotelami – natomiast w kabinie Magnum można nawet swobodnie stan?ć. W wersji z 1997 r. wprowadzono obracany o 180 stopni fotel pasażera, dzięki czemu osoba towarzysz?ca może ogl?dać telewizję albo spożywać posiłek przy rozkładanym stoliku. Od 2000 r. wprowadzono now? kierownicę czterokomorow? z pełn? regulacj? pneumatyczn? w opcji wyposażon? w poduszkę powietrzn?. Od 1997 r. Renault wprowadził do Magnum 12-litrowy, amerykański silnik E7, pochodz?cy z jego filii – firmy Mach Trucks, który w wersji europejskiej nosi nazwę MIDR 06.24.65 i posiada moc 390 KM, 430KM lub 470 KM. Silnik produkowany jest od 1989 r. i zd?żył się już sprawdzić. Jego najsilniejsza wersja daje moc ok. 40 KM na liter pojemno?ci. Silniki przeznaczone do Magnum w Stanach Zjednoczonych montowane s? w fabryce Vẽnissieux we Francji. Tu także otrzymuj? oprzyrz?dowanie (pr?dnicę, pompy, turbosprężarkę, przewody elektryczne itp.). Model Magnum budowany jest w Bourg-en-Bresse (Ain). Od 2000 r. wprowadzono nowy silnik serii E-Tech, jest to 12-litrowy agregat, skonstruowany na bazie sze?ciocylindrowej jednostki napędowej Macka, spełniaj?cy normę emisji spalin Euro 2, a także Euro 3, zaopatrzono w now? wersję sterowania elektronicznego V-Mac III i wysokoci?nieniowy wtrysk, przy wykorzystaniu jednej pompy. Jego poszczególne wersje osi?gaj? moc 401, 441 i 472 KM. Nowo?ci? w Magnum E-Tech jest także 16-biegowa skrzynia ZF, montowana zamiennie ze skrzyni? EF z elektroniczn? regulacj? typu AS-tronic, pozwalaj?c? wyeliminować pedał sprzęgła.














magnum - 11 lut 2007, o 15:20
" />Widzę że twardo przepisujesz opisy z kart SUPER CIĘŻARÓWKI De agostini ;D Jest tam dużo błędów w opisie tej magnumki. Co prawda tytuł ITOTY w 1991 przypadł Renault AE, wtedy jeszcze sie nie nazywało Magnum, to ta nowa wersja ma owiele więcej nowo?ci niż opisałe? ;D Kierownicę 4 ramienn? wprowadzono w 99 roku a nie 2000



MarcinK. - 11 lut 2007, o 15:25
" />Uwielbiam ten samochód. S? to jedne z najlepszych Renówek.



Krzysztof - 11 lut 2007, o 18:04
" />no ale to Ä˝le że piszę?
i zawsze co? staram się zmieniać a co do kierownicy to tata w firmie ma magnum z 1999r i ma t? star? kierownicę podobnie jak premiumka




magnum - 11 lut 2007, o 18:31
" />Nie no jasne że dobrze, tylko jakby? jeszcze mógł rozszerzać te arty A może i w 2000 ?? Ale zdaje mi się że w 99, no może dopiero w 2 połowie, a np twój tata ma z 1 połowy ??



Krzysztof - 11 lut 2007, o 18:45
" />premium jest z listopada a magnum chyba z lutego



Camillo - 21 lut 2007, o 11:02
" />WedÂług mnie to Renault to najlepszy ci?gnik siodÂłowy na ?wiecie Jego najwiĂŞksz? zalet? jest stylistyka nadwozia. Jest ponadczasowa.



mario_scania - 10 mar 2007, o 14:27
" />Magnumki tej klasy sa nawet ladne ale nie przepadam za nimi ;D Dobrze ze moj ojciec tez nie bo dzieki temu nie mam takiej



Krzysztof - 10 mar 2007, o 15:57
" />mnie akurat sie magnumki bardzo podobaj? ale każdy ma inne gusta



ScaniaV8 - 26 mar 2007, o 12:05
" />Witam

Zapodaje kilka fotek Renault Magnum Integral :







Pozdrawiam
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • albionteam.htw.pl
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • cichooo.htw.pl