ďťż
  Skoki 2007



wigaren - Pn 02 kwi, 2007
" />

Na tą grę oczekiwały miliony graczy w Polsce. Nadzieje były ogromne. Na naszym forum także pojawiało się wiele próśb o zamieszczenie tej gry. W końcu się doczekałem i skorzystałem z dobroduszności niejakiego maciekx, który grę tą w 132x176 umieścił. Po włączeniu i odczekaniu krótkiej chwili pojawia się pytanie o aktywację dźwięku. Proponuję wybrać "nie", gdyż jedna melodyjka rozbrzmiewająca na okrągło może wkurzyć. Menu jest przejrzyste, więc nie bawię się zbytnio i wchodzę w "nowa gra". Tu byłem zaskoczony, Gameleons postarał się o ciekawą i niemonotonną zabawę. Mamy kolejno
- Puchar - 12 kolejnych skoczni, goszczących nas w ten sam sposób niezależnie od miejsca w klasyfikacji - eliminacje, runda I i II. W Pucharze możemy latać zarówno na mamutach, jak i na skoczniach średnich.

- Turniej Czterech Skoczni- czyli po prostu TCS. Niestety ten tryb może zdenerwować. Po pierwsze, skocznie są oryginalne, ale w odróżnieniu od prawdziwego TCS zaczynamy od Bischofschofen, a kończymy w Obresdorfie. Po drugie, klasyfikacja jest układana tak jak w całym Pucharze Świata, a nie punktami z not poszczególnych konkursów.

- Mistrzostwa Świata w lotach - dwie skocznie, bardzo ważna I seria, która będzie decydować o tym, czy skaczemy dalej, czy odpadamy z mistrzostw.

- Ciapa - ten tryb o wdzięcznej nazwie polega na tym, że przegrywający odpada. Startuje ośmiu zawodników, a kończy jeden. Po każdej serii punktacja ulega wyzerowaniu.

- WhiteJack- tu dostajemy określoną odległość (sumę metrów), którą musimy przeskoczyć w trzech skokach.

- Snajper- dla mnie absolutna rewelacja! Otrzymujemy określoną odległość, do której staramy się idealnie zbliżyć. Każdy metr, lub nawet pół, zostaje przeliczony na ujemne punkty. Wygrywa ten, kto zgromadził sumę najbliżej zera.

Co do skoku, sterowanie jest banalne. Na progu musimy przeciągnąć widoczny u góry ekranu pasek, by odbić się jak najmocniej. Później kontrolujemy kulkę na tymżę pasku, by znajdowała się bliżej środka. Lot zostaje zakończony telemarkiem, gdy pasek jest zielony (kulka na środku). Dużą wadą Skoków 2007 jest brak autentycznych nazwisk, o ileż przyjemniej skakałoby się z Małyszem, zamiast z Mładyszem. Denerwujące jest też każdorazowe przeładowywanie gry po oddanym skoku i przed jego rozpoczęciem. Grafika jest dobra, umila skakanie.

Podsumowując, Skoki 2007 to gra dobra, ale nie pozbawiona sporych wad. Może za rok będzie lepiej. Czekam na komentarze, to już moja trzecia recenzja, a jeszcze nikt mnie nie ocenił. Zachęcam także do ściągnięcia gry z poniższego linka.

http://www.badongo.com/file/2640149

POZDRO!




Aistronis - Pn 02 kwi, 2007
" />Recka ok, ale mogłeś dodać oceny od siebie. No i nic o dźwięku, ani o grafice się nie dowiedziałem.
Prawdę mówiąc opisałeś tylko tryby gry i wstęp (no dobra, zakończenie też jest :wink:) ale pifko dostaniesz, choćby za to, że znalazłeś czas by usiąść i napisać reckę



wigaren - Pn 02 kwi, 2007
" />przeciez napisałem o dźwięku i grafice, może nie za dużo ale jednak...

Proponuję wybrać "nie", gdyż jedna melodyjka rozbrzmiewająca na okrągło może wkurzyć

Grafika jest dobra, umila skakanie.
Thx za piwa :beer:



-Matthew- - So 07 kwi, 2007
" />JAK WSZYSTKIE JEGO RECENZEJE TA JEST ROWNIEZ DOBRA JAK INNE.GRA JEST SUPER POLECAM

MASZ PIFFKO
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • albionteam.htw.pl
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • cichooo.htw.pl