ďťż
  usługi konserwacji, przeglądów i napraw aparatury i sprzętu



adamowicz - 9 Wrz 2008, o 12:18
Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
11-500 Giżycko, ul. Warszawska 41
tel./ fax 087- 4285271 / 4283677
Godziny urzędowania 7:30 - 15:00
Przedmiotem zamówienia są usługi konserwacji, przeglądów i napraw aparatury i sprzętu medycznego
Oznaczenie wg Wspólnego Słownika Zamówień: 50.40.00.00-9, 50.42.00.00-5, 50.42.00.00-2
Uwagi ogólne
1. Zamawiający dopuszcza możliwości składania ofert częściowych (pakiet 1,2).
2. Zamawiający żąda wskazania przez wykonawcę w ofercie części zamówienia, których wykonanie wykonawca powierzy podwykonawcom.
3. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.
4. Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających ( o których mowa w art. 67 ust.1 pkt 6 ustawy PZP ).
5. Zamawiający nie zamierza zwoływać zebrania wykonawców, o którym mowa w art. 38 ust. 3 ustawy.
6. Treść złożonych ofert musi być zgodna z treścią SIWZ pod rygorem ich odrzucenia.
7. Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty.
Termin wykonania zamówienia
Wymagany termin wykonania zamówienia: na okres 2 lat od dnia podpisania umowy.
Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tych warunków
O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się oferenci, którzy spełnią następujące warunki:
1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
2) posiadają niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia;
3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;
4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia;
5) akceptują warunki umowy oraz pozostałe warunki wymienione w siwz.
Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu na podstawie złożonych wraz z ofertą oświadczeń, dokumentów.
Informacje o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu
- formularze z wykorzystaniem wzoru – załączniki nr 1,
- aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
- dokumenty potwierdzające uprawnienie osób podpisujących ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestrowych,
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,
- oświadczenie do postępowania o zamówienie publiczne z art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych,
- akceptacja warunków umowy oraz pozostałych warunków wymienionych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia,
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie - wykonawca musi wykazać się minimum jedną usługą o charakterze i złożoności porównywalnej z zakresem niniejszego zamówienia, o wartości co najmniej 80.000 złotych w okresie 12 miesięcy.
Kryteria oceny ofert: cena -70 %, koszty naprawy niestandardowej -30 %
Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
Oferenci pozostają związani ofertą przez okres 30 dni od upływu terminu do składania ofert.
Miejsce oraz termin składania i otwarcia ofert
1. Oferty należy składać w siedzibie zamawiającego:
Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
11-500 Giżycko, ul. Warszawska 41, Administracja - pokój nr 108 ( sekretariat )
do dnia 19.09.2008 r. do godz. 10:00
Oferty złożone po terminie będą zwrócone wykonawcom bez otwierania, po upływie terminu do wniesienia protestu.
2. Miejsce otwarcia ofert w siedzibie zamawiającego:
Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
11-500 Giżycko, ul. Warszawska 41, Administracja - pokój nr 104 ( sekcja zaopatrzenia )
dnia 19.09.2008 r. o godz. 11:00




pawlukowski - 22 Wrz 2008, o 09:41
Ogłoszenie o wyborze najkorzystniejszych ofert
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • albionteam.htw.pl
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • cichooo.htw.pl