ďťż
  Utylizacja odpadów szpitalnych



Ludwiszewska - 11 Cze 2010, o 12:14
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi utylizacji odpadów medycznych dla szpitala SPZOZ Giżycko. Zakres usługi obejmuje przejęcie od Zamawiającego odpadów medycznych z wyznaczonych punktów, transport przejętych odpadów medycznych oraz ich unieszkodliwienie.
Przybliżona łączna ilość odpadów medycznych w ciągu jednego roku wynosi 36.000 kg.
Oznaczenie wg Wspólnego Słownika Zamówień: Kod CPV 90.52.44.00-0, 90.51.33.00-9, 90.52.40.00-6, 90.52.42.00-8

1. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.
2. Zamawiający żąda wskazania przez wykonawcę w ofercie części zamówienia, których wykonanie wykonawca powierzy podwykonawcom.
3. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.
4. Zamawiający nie zamierza zwoływać zebrania wykonawców, o którym mowa w art. 38 ust. 3 ustawy.
5. Treść złożonych ofert musi być zgodna z treścią SIWZ pod rygorem ich odrzucenia.
6. Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty.
7. Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających (o których mowa w
art. 67 ust.1 pkt 6 ustawy Pzp ).
Wymagany termin wykonania zamówienia: - na okres 36 miesięcy od dnia podpisania umowy.
O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się oferenci, którzy spełnią następujące warunki:
1)posiadania uprawnień do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
2) posiadania wiedzy i doświadczenia ;
3) sytuacji ekonomicznej i finansowej;
4) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia
5) zaakceptują warunki umowy oraz pozostałe warunki wymienione w siwz;

Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu na podstawie złożonych wraz z ofertą oświadczeń, dokumentów i wykazów według formuły: spełnia – nie spełnia. Nie spełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania.
W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy PZP, Zamawiający wymaga następujących dokumentów:
1- aktualny odpis z właściwego rejestru ,jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art.24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenia w zakresie art. 24 ust.1 pkt 2 ustawy
2- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
3- aktualne zaświadczenia właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymania w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
4- oświadczenie o nie wykluczeniu na podstawie art. 24 i 24a Ustawy Pzp podpisane przez osobę uprawnioną do reprezentowania Wykonawcy
5- oświadczenia o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust.1 pkt 1-4 Ustawy Pzp podpisane przez osobę uprawnioną do reprezentowania Wykonawcy.
W celu potwierdzenia warunku posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia, dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia ,znajdowania się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia oraz spełnienia pozostałych warunków zawartych w SIWZ Zamawiający wymaga następujących dokumentów:
1- formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru – załącznik nr 1,
2- oświadczenie z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 2,
3- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie - wykonawca musi wykazać się minimum jedną usługą o charakterze i złożoności porównywalnej z zakresem niniejszego zamówienia (w ilości nie mniejszej niż 25.000 kg utylizowanych odpadów medycznych w okresie 12 miesięcy wyłącznie w szpitalach państw unijnych),
4- zezwolenie właściwego organu na prowadzenie działalności w zakresie gospodarowania odpadami medycznymi ( transport i utylizacja ),
5- akceptacja warunków umowy oraz pozostałych warunków wymienionych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia,
6- potwierdzenie Wykonawcy, że dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia,
7- polisa, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, w wysokości co najmniej 100.000 PLN.
8- aktualna Decyzja zezwalająca na odbiór, transport oraz utylizację odpadów niebezpiecznych pochodzących z działalności służb medycznych i weterynaryjnych, zgodnie z ustawą o odpadach medycznych (Dz.U.2007 Nr 39, poz.251 z poźn. zm.)
9- oświadczenie Wykonawcy, że usługa zostanie wykonana zgodnie z obowiązującymi przepisami a w szczególności z przepisami ustawy o odpadach (Dz.U. 2007 Nr 39, poz.251 z poźn. zm.)
10- wykaz środków transportu przeznaczonych do realizacji zamówienia
11- zaświadczenie ADR dla kierowców przewożących odpady niebezpieczne
12- licencja lub zaświadczenie na przewozy drogowe rzeczy stosownie do ustawy z dnia 06 września 2001 roku o transporcie drogowym (Dz.U.2001 Nr 125, poz. 1371).
Kryteria oceny ofert:
Cena 100 %
Oferty należy składać w siedzibie zamawiającego:
Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
11-500 Giżycko, ul. Warszawska 41, Administracja - pokój nr 108 (sektetariat)
do dnia 24.06.2010 r. do godz. 10:00
Oferty złożone po terminie będą zwrócone wykonawcom bez otwierania, po upływie terminu do wniesienia protestu.
2. Miejsce otwarcia ofert w siedzibie zamawiającego:
Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
11-500 Giżycko, ul. Warszawska 41, Administracja - pokój nr 104 (sekcja zaopatrzenia)
dnia 24.06.2010 r. godz. 12:00
Ogłoszenie o zamówieniu przekazano na Portal UZP w dniu 11.06.2010 r.




Ludwiszewska - 17 Cze 2010, o 06:43
W związku z wpłynięciem od oferenta zapytania dotyczącego SIWZ, zamawiający wyjaśnia, że w załączniku nr 2 do SIWZ nastąpiła pomyłka, która spowodowała niespójność treści SIWZ i załącznika Nr 2
W związku z tym zgodnie z art.38 ust.4 Zamawiający dokonuje zmiany treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia w części dotyczącej załącznika nr 2.
Zmiana zostaje dokonana poprzez zastąpienie błędnej wersji załącznika Nr 2 nową poprawioną i zamieszczenie na stronie internetowej (załącznik do niniejszej informacji)
Informacja powyższa zostaje zamieszczona w dniu 17.06.2010r.



Ludwiszewska - 29 Cze 2010, o 12:07
Wybór oferty
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • albionteam.htw.pl
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • cichooo.htw.pl