|
|
|
|
Utylizacja odpadów szpitalnych
Ludwiszewska - 11 Cze 2010, o 12:14
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi utylizacji odpadów medycznych dla szpitala SPZOZ Giżycko. Zakres usługi obejmuje przejęcie od Zamawiającego odpadów medycznych z wyznaczonych punktów, transport przejętych odpadów medycznych oraz ich unieszkodliwienie. Przybliżona łączna ilość odpadów medycznych w ciągu jednego roku wynosi 36.000 kg. Oznaczenie wg Wspólnego Słownika Zamówień: Kod CPV 90.52.44.00-0, 90.51.33.00-9, 90.52.40.00-6, 90.52.42.00-8
1. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych. 2. Zamawiający żąda wskazania przez wykonawcę w ofercie części zamówienia, których wykonanie wykonawca powierzy podwykonawcom. 3. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. 4. Zamawiający nie zamierza zwoływać zebrania wykonawców, o którym mowa w art. 38 ust. 3 ustawy. 5. Treść złożonych ofert musi być zgodna z treścią SIWZ pod rygorem ich odrzucenia. 6. Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty. 7. Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających (o których mowa w art. 67 ust.1 pkt 6 ustawy Pzp ). Wymagany termin wykonania zamówienia: - na okres 36 miesięcy od dnia podpisania umowy. O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się oferenci, którzy spełnią następujące warunki: 1)posiadania uprawnień do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania 2) posiadania wiedzy i doświadczenia ; 3) sytuacji ekonomicznej i finansowej; 4) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia 5) zaakceptują warunki umowy oraz pozostałe warunki wymienione w siwz;
Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu na podstawie złożonych wraz z ofertą oświadczeń, dokumentów i wykazów według formuły: spełnia â nie spełnia. Nie spełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy PZP, Zamawiający wymaga następujących dokumentów: 1- aktualny odpis z właściwego rejestru ,jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art.24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenia w zakresie art. 24 ust.1 pkt 2 ustawy 2- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu â wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert 3- aktualne zaświadczenia właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymania w całości wykonania decyzji właściwego organu â wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert 4- oświadczenie o nie wykluczeniu na podstawie art. 24 i 24a Ustawy Pzp podpisane przez osobę uprawnioną do reprezentowania Wykonawcy 5- oświadczenia o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust.1 pkt 1-4 Ustawy Pzp podpisane przez osobę uprawnioną do reprezentowania Wykonawcy. W celu potwierdzenia warunku posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia, dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia ,znajdowania się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia oraz spełnienia pozostałych warunków zawartych w SIWZ Zamawiający wymaga następujących dokumentów: 1- formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru â załącznik nr 1, 2- oświadczenie z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 2, 3- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie - wykonawca musi wykazać się minimum jedną usługą o charakterze i złożoności porównywalnej z zakresem niniejszego zamówienia (w ilości nie mniejszej niż 25.000 kg utylizowanych odpadów medycznych w okresie 12 miesięcy wyłącznie w szpitalach państw unijnych), 4- zezwolenie właściwego organu na prowadzenie działalności w zakresie gospodarowania odpadami medycznymi ( transport i utylizacja ), 5- akceptacja warunków umowy oraz pozostałych warunków wymienionych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, 6- potwierdzenie Wykonawcy, że dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia, 7- polisa, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, w wysokości co najmniej 100.000 PLN. 8- aktualna Decyzja zezwalająca na odbiór, transport oraz utylizację odpadów niebezpiecznych pochodzących z działalności służb medycznych i weterynaryjnych, zgodnie z ustawą o odpadach medycznych (Dz.U.2007 Nr 39, poz.251 z poźn. zm.) 9- oświadczenie Wykonawcy, że usługa zostanie wykonana zgodnie z obowiązującymi przepisami a w szczególności z przepisami ustawy o odpadach (Dz.U. 2007 Nr 39, poz.251 z poźn. zm.) 10- wykaz środków transportu przeznaczonych do realizacji zamówienia 11- zaświadczenie ADR dla kierowców przewożących odpady niebezpieczne 12- licencja lub zaświadczenie na przewozy drogowe rzeczy stosownie do ustawy z dnia 06 września 2001 roku o transporcie drogowym (Dz.U.2001 Nr 125, poz. 1371). Kryteria oceny ofert: Cena 100 % Oferty należy składać w siedzibie zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej 11-500 Giżycko, ul. Warszawska 41, Administracja - pokój nr 108 (sektetariat) do dnia 24.06.2010 r. do godz. 10:00 Oferty złożone po terminie będą zwrócone wykonawcom bez otwierania, po upływie terminu do wniesienia protestu. 2. Miejsce otwarcia ofert w siedzibie zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej 11-500 Giżycko, ul. Warszawska 41, Administracja - pokój nr 104 (sekcja zaopatrzenia) dnia 24.06.2010 r. godz. 12:00 Ogłoszenie o zamówieniu przekazano na Portal UZP w dniu 11.06.2010 r.
Ludwiszewska - 17 Cze 2010, o 06:43
W związku z wpłynięciem od oferenta zapytania dotyczącego SIWZ, zamawiający wyjaśnia, że w załączniku nr 2 do SIWZ nastąpiła pomyłka, która spowodowała niespójność treści SIWZ i załącznika Nr 2 W związku z tym zgodnie z art.38 ust.4 Zamawiający dokonuje zmiany treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia w części dotyczącej załącznika nr 2. Zmiana zostaje dokonana poprzez zastąpienie błędnej wersji załącznika Nr 2 nową poprawioną i zamieszczenie na stronie internetowej (załącznik do niniejszej informacji) Informacja powyższa zostaje zamieszczona w dniu 17.06.2010r.
Ludwiszewska - 29 Cze 2010, o 12:07
Wybór oferty
zanotowane.pldoc.pisz.plpdf.pisz.plalbionteam.htw.pl
zanotowane.pldoc.pisz.plpdf.pisz.plcichooo.htw.pl
|
|
|
|