Volvo FH po crash te¶cie



muzzy_polo - 25 mar 2007, o 19:37
" />ChciaÂłbym przedstawiæ Wam zdjĂŞcia kabiny Volvo Fh po crash te?cie i parĂŞ obrazków ze ?ciany jakie obfociÂłem w muzeum Volvo. Zdjêæ jest sporo, wiĂŞc postanowiÂłem zaÂłoÂżyæ nowy temat. Crash byÂł zrobiony przy prĂŞdko?ci 30 km/h. Wskazówka zatrzymaÂła siĂŞ na tej prĂŞdko?ci. I tu moje pytanie do Was Panowie - dlaczego przy wypadku wskazówka zatrzymuje siĂŞ na prĂŞdko?ci z jak? jechaÂł samochód a nie opada? Chyba Âże jest to jaki? kit-mit


















Truckman - 26 mar 2007, o 18:46
" />Pomaluje tak deske w modelu ;D Tego czy sie wskazówka zatrzymuje nie wiem-ale wiekszego sensu to nie ma bo tachograf i tak nakresli prędko?ć ::)



DoBo - 27 mar 2007, o 07:24
" />U mojego fatera też wskazówka zatrzymała się na prędko?ci z jak? jechał podczas wypadku(5km/h) ale co jest tego przyczyn? to nie wiem, może linka od prędko?ciomierza zrywa się i wskazówka pozostaje w bezruchu ???. A te Volvo Fh po crash te?cie to ?wietny pomysł na model ::). Fajnie by wygl?dało poł?czenie tylu jaskrawych kolorów(czerwony, żółty i zielony). A co do samych zniszczeń to musze powiedzieć że jak na prędko?ć 30km/h to nawet niezłe, chociaż to też zależy z czym się zderzył ::). Pozdro



kierowca - 27 mar 2007, o 09:53
" />Bardzo ciekawe fotk ite po testach ale pomysł na model faktycznie ?wietny




muzzy_polo - 27 mar 2007, o 17:00
" />
">Pomaluje tak deske w modelu ;D Tego czy sie wskazówka zatrzymuje nie wiem-ale wiekszego sensu to nie ma bo tachograf i tak nakresli prĂŞdko?æ ::)


Tak, w ciĂŞÂżarówce masz tacho.. ale w osobówkach nie baÂłdzo.. A sÂłyszaÂłem wiele razy relacjĂŞ w radiu czy tv "wskazówka zatrzymaÂła siĂŞ na...", przy wypadkach osobówek nawet czĂŞ?ciej..
Ale do testów dali golasa - szybki uchylane na korbkĂŞ



SmalTrak - 27 mar 2007, o 17:08
" />Zrobię takie wnętrze w modelu i przynajmniej nikt mi nie powie, że takie nie istnieje ;D Kabinka się trochę przesunęła do przodu, ale chłodnica stoi sztywno



DoBo - 27 mar 2007, o 17:12
" />
">Zrobię takie wnętrze w modelu i przynajmniej nikt mi nie powie, że takie nie istnieje ;D Kabinka się trochę przesunęła do przodu, ale chłodnica stoi sztywno


Raczej do tyłu . A co do tego że dali ubog? wersje to wcale się nie dziwie, bo szkoda marnować na co? takiego np. radio czy el. szyby . Pozdro



maciek_traker - 27 mar 2007, o 17:58
" />Po takim walnieciu osobówka jest roztrzaskana, a kabina tira prawie nie ruszona



SmalTrak - 27 mar 2007, o 19:58
" />
">Zrobię takie wnętrze w modelu i przynajmniej nikt mi nie powie, że takie nie istnieje ;D Kabinka się trochę przesunęła do przodu, ale chłodnica stoi sztywno


Raczej do tyłu . A co do tego że dali ubog? wersje to wcale się nie dziwie, bo szkoda marnować na co? takiego np. radio czy el. szyby . Pozdro

No tak...pomerdało mi się ;D



Wojtek K. - 27 mar 2007, o 21:46
" />
">Po takim walnieciu osobówka jest roztrzaskana, a kabina tira prawie nie ruszona

Ale to nie jest test osobówka vs. truck, tylko truck jad?cy 30 z truckiem jad?cym 50 km/h, dlatego dół jest prawie w ogóle nie roztrzaskany ::) Szyby na korbke, ale drewniana kierownica i poduszka z najlepszej wersji ;D



maciek_traker - 28 mar 2007, o 17:11
" />Wiem, tylko porównuje to do crach testów NCAP. Można sobie zobaczyć zderzenia osobówek z tirami to efekt jest podobny, chociaż oczywi?cie dół kabiny jest rozwalony. Ja raz widziałem wypadek, gdzie od uderzenia w drzewo kolesiowi wypadla kabina z mocowan i byla tak podniesona ze miedzy podłog? kabiny a ram? był k?t ponad 90 stopni. Kierowca wisial na pasie chyba z 30 minut bo był nieprzytomny i ponaci?gał sobie ?cięgna. Ojciec mojego kupmla tez mial wypadek bo przysnal, to w calosci byla tylko po?ciel i torba Facet przelezal tydzien w szpitalu i do dzis ma blizny na glowie od tego jak mu szyba skore porozcinała. Więc koledzy, trakerzy nie ma co wył?czac tachografu i jechac bo można zasn?c i gdzies walnac a wtedy ma się ?lady do końca życia. Nie chce tu nikogo pouczac tylko apeluje o rozsadek szczegolnie teraz kiedy robi sie cieplo. Pozdrawiam



kierowca - 28 mar 2007, o 23:56
" />
"> Więc koledzy, trakerzy nie ma co wył?czac tachografu i jechac bo można zasn?c i gdzies walnac a wtedy ma się ?lady do końca życia. Nie chce tu nikogo pouczac tylko apeluje o rozsadek szczegolnie teraz kiedy robi sie cieplo. Pozdrawiam


to chyba kolego mało wieszo jezdzie że tak piszesz



mario_scania - 29 mar 2007, o 10:18
" />Jak na tak mala predkosc to itak niezle stukniete Volvo ;D ciekawe cyz wpadl w cos stojaceog czy na czolowke, ale po obrazeniach chyba to 2gie



maciek_traker - 29 mar 2007, o 18:26
" />
"> Więc koledzy, trakerzy nie ma co wył?czac tachografu i jechac bo można zasn?c i gdzies walnac a wtedy ma się ?lady do końca życia. Nie chce tu nikogo pouczac tylko apeluje o rozsadek szczegolnie teraz kiedy robi sie cieplo. Pozdrawiam


to chyba kolego mało wieszo jezdzie że tak piszesz

Nie pisze, ze jestem jakims specem, ale wiem jak jest mam 6 znajomych ktorzy sa kierowcami i stosuja podobne metody. Po prostu mnie to wkurza bo organizmu nie oszukasz i w kazdej chwili moze zdarzys ci sie chwila zmeczenia. Po prostu widze co jest. Ale najpierw jest "cwaniactwo" a potem...? Nie opłaca się tak kombinowac. Żaden kurs nie jest ważniejszy od zdrowia i życia. Jak szef cie katuje ponad sily to zawsze mozesz powiedziec "dziekuje".



kierowca - 29 mar 2007, o 18:29
" />to powiedz dzięuje i idz na bezrobote a wiadomo że każdy goni kilometry ile sie da bo za to jest $$$



RoadTrain - 29 mar 2007, o 19:37
" />Co do tej wskazówki, to sÂłyszaÂłem ze jest tak zrobione z zalozenia, aby podczas wypadku Âłatwiej bylo okreslic predkosc z jak? poruszaÂł sie dany pojazd biaracy udziaÂł w "kraksie". Oczywiscie musi wystapic odpowiednia strefa zgniotu aby caÂły mechanizm prawidÂłowo zadziaÂłaÂł i zeby prĂŞdkosciomierz przy byle stÂłuczce nie zastrzymaÂł sie w jednej pozycji. DziaÂła to na podobnej zasadzie jak poduszka powietrzna która takze otwiera sie przy pewnej sile uderzenia które zakÂłada producent. Tak przynamniej czytaÂłem i to moze byc prawda skoro wskazówka niemal przy kazdym wypadku zatrzymuje sie w danym miejscu. wyjatkiem jest kiedy kierowca bioracy udziaÂł w wypadku zdazy rozpoczac manewr hamowania i koÂła mówiac potocznie zabolkuja sie, predkoscimoierz wskaze wtedy "0" co jest chyba logiczne i wiecie o tym. ;D



muzzy_polo - 29 mar 2007, o 19:48
" />Krótko, zwiê¡le i na temat. Na tak? odpowied¡ wÂła?nie czekaÂłem. DziĂŞks



maciek_traker - 30 mar 2007, o 12:52
" />
">to powiedz dzięuje i idz na bezrobote a wiadomo że każdy goni kilometry ile sie da bo za to jest $$$


Kolego ale ja jeszcze nie jezdze to moze faktycznie za malo wiem. Koncze w tym roku Gimnazjum. Hehe. Nie, tak sobie mówie, taka moja refleksja, nie musisz tego brac do siebie i sie tak unosic. Wiem moze za duzo sie madrze jak nie jezdze ale widze co sie dzieje. Podzr.
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • albionteam.htw.pl
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • cichooo.htw.pl