Volvo i Volvo ?



M@rcin - 8 sty 2007, o 08:33
" />Witam
Może mi ktos wytłumaczyć czym różni się ten model:

od tego:


Dzięki




tornado - 8 sty 2007, o 09:00
" />Prawdopodobnie kalkomani? na kabinie.



bombel - 8 sty 2007, o 10:03
" />i pudeÂłkiem ::)



Truckman - 8 sty 2007, o 11:52
" />pierwszy był wydany wczesniej i rzni sie kalkami.Po za tym to to samo




mario_scania - 8 sty 2007, o 15:32
" />chyba takze cena chodz oba z Revela wiec duzej roznicy nie bedzie miedzy nimi



M@rcin - 8 sty 2007, o 17:22
" />Aha... czyli tak jak my?lałęm Dzięki za odpowiedzi !



LITE - 11 sty 2007, o 18:50
" />Najprawdopodobniej jest to reedycja starego modelu.
DoÂłoÂżono nowe kalki, nowe foto na pudle i juÂż nowy model;)



EuroStar - 15 sty 2007, o 20:12
" />Z tego co widać to prawdopodobnie pierwsze Volvo to reedycja ponieważ nie ma go w spisie modeli Revella a pierwotna wersja była produkowana w latach 1982-1987 czyli to drugie Volvo.Przynajmniej tak wnioskuje z historii modeli Revella któr? znalazłem na stronie : http://www.gb-scaletrucks.de/ .



Miki_RDE - 25 sty 2007, o 20:12
" />Możecie mi wytłumaczyć czym się różni to volvo biale od tego czerwonego?



TiroManiaK_2006 - 25 sty 2007, o 20:27
" />Miki jedno Volvo to VNka 780 a druga 670



Miki_RDE - 25 sty 2007, o 20:29
" />
">Miki jedno Volvo to VNka 780 a druga 670
i dlatego jedno jest prawie 10zł drorzsze od drugiego?



TiroManiaK_2006 - 25 sty 2007, o 20:31
" />może rużnica jest w ilo?ci złurzyttego materiału do stworzenia modelu. Niewiem na ile orientujesz się jakie rużnicę s? miedzy tymi oba modelami ale jeden jest krutszy od drugiego. s? drobne ruznice w stylistyce(wygl?d zewnetrzny) u roztaw osi.



Miki_RDE - 25 sty 2007, o 20:33
" />
">może rużnica jest w ilo?ci złurzyttego materiału do stworzenia modelu. Niewiem na ile orientujesz się jakie rużnicę s? miedzy tymi oba modelami ale jeden jest krutszy od drugiego. s? drobne ruznice w stylistyce(wygl?d zewnetrzny) u roztaw osi.
jeżeli tak to dlamnie totalna głupota bo jest to to samo ale jedno ma mocniejszy silnik a drugie słabszy, wydaje mi sie że tak jest :-



TiroManiaK_2006 - 25 sty 2007, o 20:36
" />Może nie do końca głupota Miki.. je?li s?dzisz z zdjęć że kabiny s? tej samej długo?ci to odrazu Cię wyprowadzę na starcie że tak nie jest..



NobelEXC - 25 sty 2007, o 20:37
" />670 i 780 to nie moc silnika, ale długo?ć sleepera !!



Miki_RDE - 25 sty 2007, o 20:49
" />
">Może nie do końca głupota Miki.. je?li s?dzisz z zdjęć że kabiny s? tej samej długo?ci to odrazu Cię wyprowadzę na starcie że tak nie jest..
dlatego napisałem że mi przynajmniej sie tak wydaje, ale jezeli się pomyliłem to przepraszm :-[



miqs - 25 sty 2007, o 20:52
" />No to tak miki. Te dwie ciezarowki roznia sie nastepujacymi szczegolami: iloscia kominow, iloscia szyb w sleeperze, dlugoscia sleeperow, wyposarzeniem sleeperów, kalkami, a jeden jest drozszy od drugiego poniewaz nowe modele Italeri sa tansze o srednio 10 zł.



Miki_RDE - 25 sty 2007, o 20:57
" />
">No to tak miki. Te dwie ciezarowki roznia sie nastepujacymi szczegolami: iloscia kominow, iloscia szyb w sleeperze, dlugoscia sleeperow, wyposarzeniem sleeprów, kalkami, a jeden jest drozszy od drugiego poniewaz nowe modele Italeri sa tansze o srednio 10 zł.
aha to dzięki za odpowiedz



Banshee777 - 25 sty 2007, o 23:56
" />Skoro temat oznaczeń VNek został wywołany.. mówię o prawdziwych. W poprzedniej generacji tego modelu liczba oznaczała rozmiar kabiny sypialnej, czyli 420 to 42" (cale) itd. dla 610, 660 i 770. Obecna generacja co? namieszała i liczby te nie pokrywaj? się - 430 wykorzystuje sleeper 42", 630 i 670 sleeper 61" (?redni i wysoki dach), 730 i 780 sleeper 77" (również ?redni i wysoki dach). Pełna nazwa jest troszkę dłuższa np.:
    lVNL64T780 - oznacza model VN z dług? mask? (L),napędem 6x4, ci?gnik (T), sleeperem 77" z wysokim dachemllVNM42T - oznacza model VN ze ?redni? mask? (M), napędem 4x2, ciagnik (T), bez kabiny sypialnej (daycab) l

Mam nadzieję, że mój niezbyt czytelny sposób przedstawienia oznaczeń jest mimo wszystko zrozumiały. Jakbym się gdzie? mylił, to niech mnie kto? poprawi.



Miki_RDE - 26 sty 2007, o 07:22
" />
">Skoro temat oznaczeń VNek został wywołany.. mówię o prawdziwych. W poprzedniej generacji tego modelu liczba oznaczała rozmiar kabiny sypialnej, czyli 420 to 42" (cale) itd. dla 610, 660 i 770. Obecna generacja co? namieszała i liczby te nie pokrywaj? się - 430 wykorzystuje sleeper 42", 630 i 670 sleeper 61" (?redni i wysoki dach), 730 i 780 sleeper 77" (również ?redni i wysoki dach). Pełna nazwa jest troszkę dłuższa np.:
    lVNL64T780 - oznacza model VN z dług? mask? (L),napędem 6x4, ci?gnik (T), sleeperem 77" z wysokim dachemllVNM42T - oznacza model VN ze ?redni? mask? (M), napędem 4x2, ciagnik (T), bez kabiny sypialnej (daycab) l

Mam nadzieję, że mój niezbyt czytelny sposób przedstawienia oznaczeń jest mimo wszystko zrozumiały. Jakbym się gdzie? mylił, to niech mnie kto? poprawi.
No i o takie wytłumaczenie mi chodziło



miqs - 26 sty 2007, o 08:44
" />
">Skoro temat oznaczeń VNek został wywołany.. mówię o prawdziwych. W poprzedniej generacji tego modelu liczba oznaczała rozmiar kabiny sypialnej, czyli 420 to 42" (cale) itd. dla 610, 660 i 770. Obecna generacja co? namieszała i liczby te nie pokrywaj? się - 430 wykorzystuje sleeper 42", 630 i 670 sleeper 61" (?redni i wysoki dach), 730 i 780 sleeper 77" (również ?redni i wysoki dach). Pełna nazwa jest troszkę dłuższa np.:
    lVNL64T780 - oznacza model VN z dług? mask? (L),napędem 6x4, ci?gnik (T), sleeperem 77" z wysokim dachemllVNM42T - oznacza model VN ze ?redni? mask? (M), napędem 4x2, ciagnik (T), bez kabiny sypialnej (daycab) l

Mam nadzieję, że mój niezbyt czytelny sposób przedstawienia oznaczeń jest mimo wszystko zrozumiały. Jakbym się gdzie? mylił, to niech mnie kto? poprawi.
No i o takie wytłumaczenie mi chodziło

Tylko miki zauważ, że ty pytałe? się o róznice modeli, a nie pomiędzy prawdziwymi ciężarówkami, więc sam nie wiem o co ci chodziło!



Miki_RDE - 26 sty 2007, o 13:47
" />
">Skoro temat oznaczeń VNek został wywołany.. mówię o prawdziwych. W poprzedniej generacji tego modelu liczba oznaczała rozmiar kabiny sypialnej, czyli 420 to 42" (cale) itd. dla 610, 660 i 770. Obecna generacja co? namieszała i liczby te nie pokrywaj? się - 430 wykorzystuje sleeper 42", 630 i 670 sleeper 61" (?redni i wysoki dach), 730 i 780 sleeper 77" (również ?redni i wysoki dach). Pełna nazwa jest troszkę dłuższa np.:
    lVNL64T780 - oznacza model VN z dług? mask? (L),napędem 6x4, ci?gnik (T), sleeperem 77" z wysokim dachemllVNM42T - oznacza model VN ze ?redni? mask? (M), napędem 4x2, ciagnik (T), bez kabiny sypialnej (daycab) l

Mam nadzieję, że mój niezbyt czytelny sposób przedstawienia oznaczeń jest mimo wszystko zrozumiały. Jakbym się gdzie? mylił, to niech mnie kto? poprawi.
No i o takie wytłumaczenie mi chodziło

Tylko miki zauważ, że ty pytałe? się o róznice modeli, a nie pomiędzy prawdziwymi ciężarówkami, więc sam nie wiem o co ci chodziło!
przecież model jest taki (prawie) sam jak orginał wiec czy wytłumacz? mi model czy orginał to bez znaczenia



miqs - 26 sty 2007, o 14:35
" />NIestety nie miki. W modelach Italeri zawsze idzie na latwizne i maski np. sa takie same



NobelEXC - 26 sty 2007, o 14:44
" />Migs czepiasz się teraz...



SmalTrak - 26 sty 2007, o 15:31
" />
">NIestety nie miki. W modelach Italeri zawsze idzie na latwizne i maski np. sa takie same


Już zaczynasz szukać dziury w całym...A miki się trochę stara...



miqs - 26 sty 2007, o 16:48
" />
">Migs czepiasz się teraz...

">NIestety nie miki. W modelach Italeri zawsze idzie na latwizne i maski np. sa takie same


Już zaczynasz szukać dziury w całym...A miki się trochę stara...

Dobra sorki, chcialem mu tylko uswiadomic o tym, ze te modele sie roznia.



Miki_RDE - 26 sty 2007, o 16:55
" />
">Migs czepiasz się teraz...

">NIestety nie miki. W modelach Italeri zawsze idzie na latwizne i maski np. sa takie same


Już zaczynasz szukać dziury w całym...A miki się trochę stara...

Dobra sorki, chcialem mu tylko uswiadomic o tym, ze te modele sie roznia.
ok nic sie nie dzieje wła?nie o to mi chodziło żeby mi to wytłumaczyć



Miki_RDE - 27 sty 2007, o 15:28
" />Mam takie małe pytanie jak myslicie czy ajnie by wygladała ta naczepka do przewozu kontenerów od mana jakby sie j? przerobiło na chłodnie?



Wojtek K. - 27 sty 2007, o 16:02
" />No ona jest krótsza, a naczepa jak naczepa... wygl?dałaby normalnie, tyle że ona jest na resorach, a nie na poduszkach



Miki_RDE - 27 sty 2007, o 16:04
" />
">No ona jest krótsza, a naczepa jak naczepa... wygl?dałaby normalnie, tyle że ona jest na resorach, a nie na poduszkach
AAAA to odpada



Truckman - 29 sty 2007, o 19:34
" />Jaki jest sens to przerabiać skoro mozna kupić fabryczn? lodówke ???



Wojtek K. - 29 sty 2007, o 19:59
" />Wła?nie Truckman tez się nad tym zasatnawiałem... ;D



Ironik - 20 lut 2007, o 19:00
" />Sorki je?li nie w tym temacie co trzeba ale nie wiedziałem gdzie to dać.
Mam pytanie. Ile warty jest ten model ???
http://public.fotki.com/modeltrucks25th ... des-benz-/



Melon - 20 lut 2007, o 19:22
" />to przecież zwykły actros...( chyba )



Miki_RDE - 20 lut 2007, o 19:58
" />z 90zł ;D



Wojtek K. - 20 lut 2007, o 19:59
" />No taki zwykły, niezwykły, bo już od dawna nieprodukowany ::)



SmalTrak - 20 lut 2007, o 20:17
" />
">z 90zł ;D


He...Nawet MPII tyle nie kosztuje a ty chcesz za tyle kupić MPI ? ...My?le ,że 140zł to dobra cena je?li mówimy o Italerce...bo Revell może być ciut droższy.



Ironik - 20 lut 2007, o 20:48
" />No wła?nie mi chodzi o to że nie jest już produkowany a mogę go nabyć za 130 zł
tak samo jak t? naczepę http://public.fotki.com/modeltrucks25th ... ontainert/ (ona też już nie jest produkowana)



SmalTrak - 20 lut 2007, o 20:55
" />Za 130zł to brać bez pytania Jesli Kontener też za 130zł to niezła okazja



Truckman - 21 lut 2007, o 11:48
" />Cena nieduża jak za tego mercka.ale pomy?l na d superactrosem-96zł i do tego dokup spolier od trucknology za 15 -wychodzi 130 a masz dodatkowo rame z lampami i halogeny



Wojtek K. - 21 lut 2007, o 20:30
" />Przepraszam bardzo o jaki spoiler chodzi ???



Truckman - 22 lut 2007, o 09:43
" />kiedy? mówiłe? ze masz ospoilerowanie do Actrosa

@Mod: A no fakt i jeszcze mam więc możesz zrobić tak jak powiedział Truckman



Miki_RDE - 14 mar 2007, o 21:10
" />Mam pytanie czym sie różni wnętrze actrosa MPII od MPI , deska i co jeszcze??



SmalTrak - 14 mar 2007, o 22:13
" />
">Mam pytanie czym sie różni wnętrze actrosa MPII od MPI , deska i co jeszcze??


Schowki w podsufitce nad przedni? szyb?



Miki_RDE - 22 mar 2007, o 19:24
" />Moze to nie odpowiedni temat, ale po złożeniu actrosa zostały mi jeszcze rózne czę?ci np.: poduszki do zawiechy tylniej z mocowaniami, amorki do zawieszenia tylnego, skrzynka na akumulatory, i jeszcze pare innych pierdół, co to jest ??? jakie? częsci dodatkowe??



Truckman - 23 mar 2007, o 09:28
" />to s? częsci z MP1-w instrukcji masz zaznaczone na szaro
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • albionteam.htw.pl
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • cichooo.htw.pl