wozy Miki Auvinena



pazio - 10 gru 2006, o 15:04
" />Tej ciężarówki chyba nie trzeba przdstawiać...Mika zajał nim 3 mijesce na Nordic Trophy.Zestaw jest inspirowany motywami lotniczymi z okresu II W?.Cały samochód powastał w okolo 3.000 godzin ale trzeba przyznać że efekt jest piękny.Samo malowanie zajęlo 4 tygodnie.Na zestaw zostało położonych 10 warstw lakieru bezbarwnego.Wnętrze zostało wyłożonepasami czerwonej skóry przeplatanej w?skimi srebrnymi paskami.Na tylnej ?cianie znalazł sie amerykańska pim-up girl.
Dane techniczne:
Samochód: Scania R 5806x2*4
Wła?ciciel: Kulejtus Auvinen Oy, Helsinki, Finlandia
Silnik: DC16 03 580, 15,6 litrowy V8 z turbosprężark?, intercoolerem i elektronicznie sterowanymi wtryskiwaczami; moc 580 KM przy 1.900 obr/min; maks. moment obrotowy 2.700 Nm w przedziale 1.100-1.300 obr/min; Euro 3.
Skrzynia biegów: GRS 900R z retarderem.
Osie: 8-tonowa przednia, 19-tonowy wózek, przełożenie3,08:1.
Zawieszenie: pneumatyczne.
Hamulce: pneumatyczne.
Opony: 385/55 R 22,5 na pierwszej i trzeciej osi, 315/70 R 22,5 na osi napędowej; felgi aluminiowe Alcoa.
Kabina: CR19T Topline; ?ciany, fotele i boczki dzwi pokryte czerown? i srebrn? skór?; elementy deski rozdzielczej i schowków polakierowane na srebrno; nawigacja GPS, telefon, TV, DVD, oraz zintegrowana kamera cofania; odtwarzacz CD Nakamishi ze wzmacniaczem CLS i gło?nikami tej samej firmy.
Zabudowa: silos aluminiowy Inertconsult z podwójnymi lejkami spustowymi do transportu wapna, popiołu i innych sypkich ładunków; pojemno?ć: 22m[sup]3[/sup], 4-calowy system rozładunku; specjalnie zaprojektowane progi i dwa schowki na narzędzia na ramie; polerowane rury, zawory i kołnierze ze stali nierdzewnej; zabudowa na zamówienie, listwa na osietlenie ze zintegrowana kamer? cofania; boczne wydechy oraz osłona czołowa wykonane w firmie Hio-Mex.
Przyczepa: czteroosiowa Interconsult TF2-37 CA do transportu wapna, popiołu oraz innych towarów sypkich; pojemnosć: 37m[sup]3[/sup], 4-calowy system rozładunku; specjalnie zaprojektowane progi i trzy schowki na narzędzia na ramie; polerowane rury,zawory i kołnierze ze stali nierdzewnej; zbudowana na zamiówienie listwa na o?wietlwnie ze zintegrowan? kamer? cofania; osie SAF z zawieszneiem pneumatycznym,opony 385/55 R 22,5, hamulce tarczowe z ABS.













Żródło informacji : TRAILER Nr 3(26), marzec 2006




NobelEXC - 10 gru 2006, o 15:12
" />Piekne auta, na zywo wyglada jeszcze lepiej:) Płomienie s? jak prawdziwe



pazio - 10 gru 2006, o 15:19
" />Oskar mam do Ciebie pro?be,mgółbys mi podesła? zdjecia własnego autorstwa albo wsadzic tutaj tej Scani??



miqs - 10 gru 2006, o 18:24
" />PIekny truck. Wedslug mnie jeden z najladniejszych na swiecie!




NobelEXC - 10 gru 2006, o 19:03
" />Nie mam ich wiele, ponieważ podczas pobytu w NT 2006 miałem tylko zwykła lustrzanke




pazio - 10 gru 2006, o 19:48
" />No zestawik piękny...zasłużenie zajał 3 miejsce chodż dla mnie podium na NT 2006 powinno wyglad?c tak: 1 miejsce Guldager 2 miejsce Auvinen 3 miejsce Ristimaa... ale niestety sędziowie wybrali inaczej



NobelEXC - 19 gru 2006, o 20:44
" />jak juz jestesmy przy Auvinenie:

Gladiator II:









Marcin - 20 gru 2006, o 10:41
" />TeÂż Âładny, ale Scania Âładniejsza ;D



pazio - 20 gru 2006, o 13:30
" />Scania jest najładniejsza ze wszystkich ciezaowek jakie ma Auvinen a od Gladiatora II podoba mi sie bardziej pierwsza wersja czyli nie żółta a borodwa.....



miqs - 20 gru 2006, o 14:13
" />Mie podoba mi sie ten gladiator. Przód jest za " miły" Powinnien wygl?dać bardziej groÄ˝nie. Kolor ujdzie, ale rysunki ?rednie, może nie chodzi o jako?ć, ale o ogólny wygl?d i to co prezentuja.
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • albionteam.htw.pl
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • cichooo.htw.pl