|
|
|
|
Zwiekszenie expa w party
stempl88 - 13 maja 2010, o 15:02
" />Zauwazylem juz od pewnego czasu, ze gracze zaczynaja grac solo... czyli 1osoba na spot i elo solo nie ma pt... Moze szanowna Administracja by cos zrobila bo w pozniejszym czasie nie ma co liczyc na nowych graczy bo nikt nie da pt. Chociaz zeby byl taki sam % jak solo albo o te 5%/10%. Pozdrawiam
Miranda - 13 maja 2010, o 15:40
" />Mial byc bonus pt , niesty go nie ma . Sama zauwazylam , ze samej lvlki szybciej ida.
Zaczes - 13 maja 2010, o 16:42
" />Nie oplaca się expić w party. Zwiększcie to.
Persefona - 13 maja 2010, o 17:18
" />w publikacji jest podane :
">* Exp w party zwiększony o 20/30%.
Ale coś mi się wydaje że to nie działa
Adrianox - 13 maja 2010, o 17:57
" />Potwierdzam - nie działa.
cougar - 13 maja 2010, o 18:44
" /> ">Potwierdzam - nie działa.
To powiedz mi jak to sprawdziłeś? Jeśli wzorowałeś się ilością ZEN to źle robiłeś.
-------------------
Doswiadczenie (EXPERIENCE) w party:
Gracz poza party - 100% (standardowo 100%);
Jezeli w party sa trzy klasy: DarkWizard/SoulMaster, DarkKnight/BladeKnight, Elf/MouseElf to EXP dla: - 3 graczy - 250% (standardowo 230%); - 4 graczy - 290% (standardowo 270%); - 5 graczy - 320% (standardowo 300%);
Jezeli nie ma, to EXP dla: - 2 graczy - 180% (standardowo 160%); - 3 graczy - 200% (standardowo 180%); - 4 graczy - 220% (standardowo 200%); - 5 graczy - 240% (standardowo 220%);
Podczas eventu Devil Square EXP w party naliczany jest osobno:
Gracz poza party - 100% (standardowo 100%);
Jezeli w party sa trzy klasy: DarkWizard/SoulMaster, DarkKnight/BladeKnight, Elf/MouseElf to EXP dla: - 3 graczy - 260% (standardowo 230%) - przykład - 260% dzielone przez 3 osoby co daje na głowe 86,6%. - 4 graczy - 300% (standardowo 270%) - 5 graczy - 330% (standardowo 300%)
Jezeli nie ma, to EXP dla: - 2 graczy - 190% (standardowo 160%) - 3 graczy - 210% (standardowo 180%) - 4 graczy - 230% (standardowo 200%) - 5 graczy - 250% (standardowo 220%)
Miranda - 13 maja 2010, o 19:18
" />No ja akurat na zen nie patrze. Widze jak mi lvle ida w pt , a jak samej. Jesli mi zostaje 1-2 lvle do rr , a spiesze sie np na BC, to ide dobic solo,bo szybciej.
Adrianox - 13 maja 2010, o 19:23
" />Nie Cougar, nie sugerowałem się ilością zen.
Podobnie jak Miranda widzę jak idą mi lvle solo w BC czy normalnej mapce, a jak w pt.
Przykładzik:
Solo wbije 16 lvli
W 4 osobowym pt (z SMem DL i ...) wbijam kolo 8-11max.
cougar - 13 maja 2010, o 19:40
" />Gdyby nie nasz BONUS w party, jak widać byłoby jeszcze mniej.
To co podaliście jest normalne. Nie ma tak, że każdy dostanie 100%. Zresztą jak sobie to wyobrażacie, że jeden będzie expił całe party? chyba trochę nie na miejscu.
Jak każdy w PT jest słaby to fajnie mieć PT, ale jak już zrobiła się za duża różnica w resetach to nagle szkoda czasu, trochę to samolubne, ale ja do niczego zmuszać nie będę.
Adrianox - 13 maja 2010, o 21:39
" /> ">Gdyby nie nasz BONUS w party, jak widać byłoby jeszcze mniej.
To co podaliście jest normalne. Nie ma tak, że każdy dostanie 100%. Zresztą jak sobie to wyobrażacie, że jeden będzie expił całe party? chyba trochę nie na miejscu.
Jak każdy w PT jest słaby to fajnie mieć PT, ale jak już zrobiła się za duża różnica w resetach to nagle szkoda czasu, trochę to samolubne, ale ja do niczego zmuszać nie będę.
Jednak patrząc na przeliczniki:
">- 3 graczy - 250% (standardowo 230%); - 4 graczy - 290% (standardowo 270%); - 5 graczy - 320% (standardowo 300%);
I nawet jeśli jest rasówka to:
250%/3 = 83,(3)% (a nie ma tyle.. jest mniej :F)
Może podnieść ten % tak by:
3 graczy- 250% 4 graczy- 310% 5 graczy- 360%
1 przypadek: tyle samo 83,3% na osobę 2 przypadek: 77,5% na osobę 3 przypadek: 72% na osobę
To, że nie będzie 100%+ na osobę to oczywiste (takie coś można byłoby zastosować na hardcore low exp)
A co do dawania PT taka już jest rzeczywistość...
TheTime - 13 maja 2010, o 21:48
" />Więcej expa niż solo będziecie mieli jak macie większy lvl od pozostałych najlepiej o 120lvl
cougar - 13 maja 2010, o 22:13
" /> ">Gdyby nie nasz BONUS w party, jak widać byłoby jeszcze mniej.
To co podaliście jest normalne. Nie ma tak, że każdy dostanie 100%. Zresztą jak sobie to wyobrażacie, że jeden będzie expił całe party? chyba trochę nie na miejscu.
Jak każdy w PT jest słaby to fajnie mieć PT, ale jak już zrobiła się za duża różnica w resetach to nagle szkoda czasu, trochę to samolubne, ale ja do niczego zmuszać nie będę.
Jednak patrząc na przeliczniki:
">- 3 graczy - 250% (standardowo 230%); - 4 graczy - 290% (standardowo 270%); - 5 graczy - 320% (standardowo 300%);
I nawet jeśli jest rasówka to:
250%/3 = 83,(3)% (a nie ma tyle.. jest mniej :F)
Może podnieść ten % tak by:
3 graczy- 250% 4 graczy- 310% 5 graczy- 360%
1 przypadek: tyle samo 83,3% na osobę 2 przypadek: 77,5% na osobę 3 przypadek: 72% na osobę
To, że nie będzie 100%+ na osobę to oczywiste (takie coś można byłoby zastosować na hardcore low exp)
A co do dawania PT taka już jest rzeczywistość...
Pytanie czy coś to zmieni? Nadal nie będzie 100% więc ludzie i tak będą woleli grać sami, szczególnie Ci którzy się już wybili.
Persefona - 14 maja 2010, o 07:10
" />Taa, a szczególnie EE na serwerze zaczną grać sami, bo solo bardziej się opłaca...
@ nie mam zamiaru grać ae, nie po to robiłem ceto na +13 ^^
Zabojca - 14 maja 2010, o 07:30
" /> ">Taa, a szczególnie EE na serwerze zaczną grać sami, bo solo bardziej się opłaca...
może już czas pograć AE?
mist - 14 maja 2010, o 11:37
" />O matko . ludzie- przeciez na wysokich expach zawsze tak jest! Na poczatku jak sa slabe chary to sie pt oplaca bo sie szybciej kila a jeszcze jak z ee to i szybciej i wyzsze moby. Jak juz nabijecie resow to gracie solo bo na szybkosci kila juz wam ine zalezy ( i tak zabijacie szybciej niz respawn heh) a premia nie od rr tylko rasy i lvl zalezy - mieszacie osoby z bardzo roznymi lvl i sie dziwicie ze cos nie tak. Podstawy wam tlumaczyc trza czy co? Na takim wysokim expie, majac kiladziesiat resow, Wy jeszcze liczycie czy nabiliscie 17 czy 21 lvl w 5 min i to was tak strasznie boli? Kujna co sie z Wami dzieje? Lvl swiat przeslonily, tia/
m
Adrianox - 14 maja 2010, o 11:55
" /> ">O matko . ludzie- przeciez na wysokich expach zawsze tak jest! Na poczatku jak sa slabe chary to sie pt oplaca bo sie szybciej kila a jeszcze jak z ee to i szybciej i wyzsze moby. Jak juz nabijecie resow to gracie solo bo na szybkosci kila juz wam ine zalezy ( i tak zabijacie szybciej niz respawn heh) a premia nie od rr tylko rasy i lvl zalezy - mieszacie osoby z bardzo roznymi lvl i sie dziwicie ze cos nie tak. Podstawy wam tlumaczyc trza czy co? Na takim wysokim expie, majac kiladziesiat resow, Wy jeszcze liczycie czy nabiliscie 17 czy 21 lvl w 5 min i to was tak strasznie boli? Kujna co sie z Wami dzieje? Lvl swiat przeslonily, tia/
m
Wiadomo, że tak jest jednak potem, nie ma co pisać "że nie gram, bo nawet nikt nie chce pomóc", a takie są realia dzisiejszych graczy. Wchodzi i chce "by mu nabili". Gdyby się utrzymywała zasada, że dużo na expie się nie straci to "panowałaby" lepsza atmosfera na sv - a nie zasada "każdy sobie rzepkę skrobie"
Ludzie tak właśnie liczą czy wbiją 2-3 lvl więcej nawet w czasie 15 minut. To jest akurat norma.
zanotowane.pldoc.pisz.plpdf.pisz.plalbionteam.htw.pl
zanotowane.pldoc.pisz.plpdf.pisz.plcichooo.htw.pl
|
|
|
|