ďťż
  Zwiekszenie expa w party



stempl88 - 13 maja 2010, o 15:02
" />Zauwazylem juz od pewnego czasu, ze gracze zaczynaja grac solo... czyli 1osoba na spot i elo solo nie ma pt... Moze szanowna Administracja by cos zrobila bo w pozniejszym czasie nie ma co liczyc na nowych graczy bo nikt nie da pt. Chociaz zeby byl taki sam % jak solo albo o te 5%/10%.
Pozdrawiam




Miranda - 13 maja 2010, o 15:40
" />Mial byc bonus pt , niesty go nie ma . Sama zauwazylam , ze samej lvlki szybciej ida.



Zaczes - 13 maja 2010, o 16:42
" />Nie oplaca się expić w party. Zwiększcie to.



Persefona - 13 maja 2010, o 17:18
" />w publikacji jest podane :


">* Exp w party zwiększony o 20/30%.

Ale coś mi się wydaje że to nie działa




Adrianox - 13 maja 2010, o 17:57
" />Potwierdzam - nie działa.



cougar - 13 maja 2010, o 18:44
" />
">Potwierdzam - nie działa.

To powiedz mi jak to sprawdziłeś? Jeśli wzorowałeś się ilością ZEN to źle robiłeś.

-------------------

Doswiadczenie (EXPERIENCE) w party:

Gracz poza party - 100% (standardowo 100%);

Jezeli w party sa trzy klasy:
DarkWizard/SoulMaster, DarkKnight/BladeKnight, Elf/MouseElf
to EXP dla:
- 3 graczy - 250% (standardowo 230%);
- 4 graczy - 290% (standardowo 270%);
- 5 graczy - 320% (standardowo 300%);

Jezeli nie ma, to EXP dla:
- 2 graczy - 180% (standardowo 160%);
- 3 graczy - 200% (standardowo 180%);
- 4 graczy - 220% (standardowo 200%);
- 5 graczy - 240% (standardowo 220%);

Podczas eventu Devil Square EXP w party naliczany jest osobno:

Gracz poza party - 100% (standardowo 100%);

Jezeli w party sa trzy klasy:
DarkWizard/SoulMaster, DarkKnight/BladeKnight, Elf/MouseElf
to EXP dla:
- 3 graczy - 260% (standardowo 230%) - przykład - 260% dzielone przez 3 osoby co daje na głowe 86,6%.
- 4 graczy - 300% (standardowo 270%)
- 5 graczy - 330% (standardowo 300%)

Jezeli nie ma, to EXP dla:
- 2 graczy - 190% (standardowo 160%)
- 3 graczy - 210% (standardowo 180%)
- 4 graczy - 230% (standardowo 200%)
- 5 graczy - 250% (standardowo 220%)



Miranda - 13 maja 2010, o 19:18
" />No ja akurat na zen nie patrze. Widze jak mi lvle ida w pt , a jak samej. Jesli mi zostaje 1-2 lvle do rr , a spiesze sie np na BC, to ide dobic solo,bo szybciej.



Adrianox - 13 maja 2010, o 19:23
" />Nie Cougar, nie sugerowałem się ilością zen.

Podobnie jak Miranda widzę jak idą mi lvle solo w BC czy normalnej mapce, a jak w pt.

Przykładzik:

Solo wbije 16 lvli

W 4 osobowym pt (z SMem DL i ...) wbijam kolo 8-11max.



cougar - 13 maja 2010, o 19:40
" />Gdyby nie nasz BONUS w party, jak widać byłoby jeszcze mniej.

To co podaliście jest normalne. Nie ma tak, że każdy dostanie 100%.
Zresztą jak sobie to wyobrażacie, że jeden będzie expił całe party? chyba trochę nie na miejscu.

Jak każdy w PT jest słaby to fajnie mieć PT, ale jak już zrobiła się za duża różnica w resetach to nagle szkoda czasu, trochę to samolubne, ale ja do niczego zmuszać nie będę.



Adrianox - 13 maja 2010, o 21:39
" />
">Gdyby nie nasz BONUS w party, jak widać byłoby jeszcze mniej.

To co podaliście jest normalne. Nie ma tak, że każdy dostanie 100%.
Zresztą jak sobie to wyobrażacie, że jeden będzie expił całe party? chyba trochę nie na miejscu.

Jak każdy w PT jest słaby to fajnie mieć PT, ale jak już zrobiła się za duża różnica w resetach to nagle szkoda czasu, trochę to samolubne, ale ja do niczego zmuszać nie będę.


Jednak patrząc na przeliczniki:

">- 3 graczy - 250% (standardowo 230%);
- 4 graczy - 290% (standardowo 270%);
- 5 graczy - 320% (standardowo 300%);


I nawet jeśli jest rasówka to:

250%/3 = 83,(3)% (a nie ma tyle.. jest mniej :F)

Może podnieść ten % tak by:

3 graczy- 250%
4 graczy- 310%
5 graczy- 360%

1 przypadek: tyle samo 83,3% na osobę
2 przypadek: 77,5% na osobę
3 przypadek: 72% na osobę

To, że nie będzie 100%+ na osobę to oczywiste (takie coś można byłoby zastosować na hardcore low exp)

A co do dawania PT taka już jest rzeczywistość...



TheTime - 13 maja 2010, o 21:48
" />Więcej expa niż solo będziecie mieli jak macie większy lvl od pozostałych najlepiej o 120lvl



cougar - 13 maja 2010, o 22:13
" />
">Gdyby nie nasz BONUS w party, jak widać byłoby jeszcze mniej.

To co podaliście jest normalne. Nie ma tak, że każdy dostanie 100%.
Zresztą jak sobie to wyobrażacie, że jeden będzie expił całe party? chyba trochę nie na miejscu.

Jak każdy w PT jest słaby to fajnie mieć PT, ale jak już zrobiła się za duża różnica w resetach to nagle szkoda czasu, trochę to samolubne, ale ja do niczego zmuszać nie będę.


Jednak patrząc na przeliczniki:

">- 3 graczy - 250% (standardowo 230%);
- 4 graczy - 290% (standardowo 270%);
- 5 graczy - 320% (standardowo 300%);


I nawet jeśli jest rasówka to:

250%/3 = 83,(3)% (a nie ma tyle.. jest mniej :F)

Może podnieść ten % tak by:

3 graczy- 250%
4 graczy- 310%
5 graczy- 360%

1 przypadek: tyle samo 83,3% na osobę
2 przypadek: 77,5% na osobę
3 przypadek: 72% na osobę

To, że nie będzie 100%+ na osobę to oczywiste (takie coś można byłoby zastosować na hardcore low exp)

A co do dawania PT taka już jest rzeczywistość...

Pytanie czy coś to zmieni? Nadal nie będzie 100% więc ludzie i tak będą woleli grać sami, szczególnie Ci którzy się już wybili.



Persefona - 14 maja 2010, o 07:10
" />Taa, a szczególnie EE na serwerze zaczną grać sami, bo solo bardziej się opłaca...

@
nie mam zamiaru grać ae, nie po to robiłem ceto na +13 ^^



Zabojca - 14 maja 2010, o 07:30
" />
">Taa, a szczególnie EE na serwerze zaczną grać sami, bo solo bardziej się opłaca...

może już czas pograć AE?



mist - 14 maja 2010, o 11:37
" />O matko . ludzie- przeciez na wysokich expach zawsze tak jest! Na poczatku jak sa slabe chary to sie pt oplaca bo sie szybciej kila a jeszcze jak z ee to i szybciej i wyzsze moby. Jak juz nabijecie resow to gracie solo bo na szybkosci kila juz wam ine zalezy ( i tak zabijacie szybciej niz respawn heh) a premia nie od rr tylko rasy i lvl zalezy - mieszacie osoby z bardzo roznymi lvl i sie dziwicie ze cos nie tak.
Podstawy wam tlumaczyc trza czy co?
Na takim wysokim expie, majac kiladziesiat resow, Wy jeszcze liczycie czy nabiliscie 17 czy 21 lvl w 5 min i to was tak strasznie boli?
Kujna co sie z Wami dzieje? Lvl swiat przeslonily, tia/

m



Adrianox - 14 maja 2010, o 11:55
" />
">O matko . ludzie- przeciez na wysokich expach zawsze tak jest! Na poczatku jak sa slabe chary to sie pt oplaca bo sie szybciej kila a jeszcze jak z ee to i szybciej i wyzsze moby. Jak juz nabijecie resow to gracie solo bo na szybkosci kila juz wam ine zalezy ( i tak zabijacie szybciej niz respawn heh) a premia nie od rr tylko rasy i lvl zalezy - mieszacie osoby z bardzo roznymi lvl i sie dziwicie ze cos nie tak.
Podstawy wam tlumaczyc trza czy co?
Na takim wysokim expie, majac kiladziesiat resow, Wy jeszcze liczycie czy nabiliscie 17 czy 21 lvl w 5 min i to was tak strasznie boli?
Kujna co sie z Wami dzieje? Lvl swiat przeslonily, tia/

m


Wiadomo, że tak jest jednak potem, nie ma co pisać "że nie gram, bo nawet nikt nie chce pomóc", a takie są realia dzisiejszych graczy.
Wchodzi i chce "by mu nabili".
Gdyby się utrzymywała zasada, że dużo na expie się nie straci to "panowałaby" lepsza atmosfera na sv - a nie zasada "każdy sobie rzepkę skrobie"

Ludzie tak właśnie liczą czy wbiją 2-3 lvl więcej nawet w czasie 15 minut. To jest akurat norma.
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • albionteam.htw.pl
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • cichooo.htw.pl