|
|
|
|
Volvo FH16 660 "Ice Age"
Fox - 12 sty 2008, o 22:13
" />A więc
DoBo - 13 sty 2008, o 10:13
" />Ja swoje zdanie na temat tego auta już wyrobiłem jakiś czas temu gdy ukazały się jego pierwsze zdjęcia.
Według mnie, podstawowym błędem było wybranie zielonego koloru do motywu mroźnego, najbardziej pasowałby biały. Sam motyw także mi się nie podoba, wszystkie postacie nachodzą na siebie i wyglądają mało estetycznie, można było to zrobić lepiej. Następnie czerwone nadkola, do czego one mają pasować w całym motywie? Ja szczerze mówiąc mam problem ze znalezieniem czegokolwiek w kolorze czerwonym prócz nadkoli(a może miało pasować pod kolor włącznika świateł awaryjnych?). Ale jest też coś co mi się podoba w tym Volvie, przedewszystkim moc(660KM robi wrażenie), następnie lampki zamontowane pod zbiornikiem paliwa i oświetlenie dolne na przodzie(górne już nie).
To tyle...jasne że są gusta i guściki ale jest też estetyka i pewne granice.
Marcin - 13 sty 2008, o 11:24
" />Trzeba jeszcze powiedzieĂŚ, Âże jest to okleina... Jak dla mnie wyglÂąda bardzo Âładnie, jedynie co mi nie pasi to wÂłaÂśnie te nieszczĂŞsne czerwone nadkola, miejscami za duÂżo zielonego i brak osÂłon miĂŞdzy osiowych. Poza tym wszystko gucio. Czy w Âśrodku sÂą jakieÂś modyfikacje??
miqs - 13 sty 2008, o 14:36
" />Witam wszystkich forumowiczów! Podjeżewam, że Volvo spotkane na drodze robi wrażenie, jednak po dokładniejszym przyjżeniu się może przestać się podobać. Pomimo dobrej jakości motywów nie pasują one do koloru wozu. Podobnie jest z nadkolami, choć może miały one przypominać bardziej sierść mamuta Tyle o motywie teraz przejdę do świateł, rur itp. Otóż brak między osiówek już obniża notę pojazdu, wiem, że on służy do transportu ponadgabarytowego, ale przepraszam! To jest tunning, a nie pielgrzymka na Jasną Górę. Podobnie sprawa ma się z górnymi halogenami, jak i ich orurowaniem, nie jest to styl do FH bez spojlerów i nie ma co się oszukiwać wyglądają nie za ciekawie, choć o gustach się nie dyskutuje. Na pochwałę zasługuje dolny zderzak, ponieważ jest krótko mówiąc piękny. Mam nadzieję, że dalsze prace pójdą w kierunku ospojlerowania, które zmieni całkowicie obraz tej ciężarówki.
przemas - 13 sty 2008, o 19:14
" />Mówcie, co chcecie mi siĂŞ podoba. PomalowaÂłbym tylko te nadkola na czarno i zdj¹³ z dachu te dwa halogeny po bokach (albo wjechaÂł pod niski wiadukt same by siĂŞ zdjĂŞÂły)
Truckman - 14 sty 2008, o 10:47
" /> ">Mówcie, co chcecie mi się podoba. Pomalowałbym tylko te nadkola na czarno i zdjął z dachu te dwa halogeny po bokach (albo wjechał pod niski wiadukt same by się zdjęły)
Jestem tego samego zdania :happy0159: Nie jest to na poziomie MODO ale zawsze lepsze to niż zdezelowane auto Dobrze gośc zaczyna i mozliwe że w przyszłości będzie coraz lepiej Jeszcze pytanie do Marcina-skąd wiesz że to okleina gościu w Opolu mówił że będzie lakierował a nie oklejał zmienił plany?
NobelEXC - 14 sty 2008, o 11:49
" />Na WC jest pokazane jak go oklejali, ale to jakiś inny sposób, bo na folie kładli bezbarwny.
SmalTrak - 14 sty 2008, o 16:33
" /> ">Nie jest to na poziomie MODO ale zawsze lepsze to niż zdezelowane auto
Czyli rozumiem, że dla Ciebie Volvo FH16 660 w prezentacyjnych barwach jest autem zdezelowanym ? Na to wychodzi, bo tak wcześniej wyglądało to Volvo.
Truckman - 14 sty 2008, o 19:04
" /> ">Nie jest to na poziomie MODO ale zawsze lepsze to niż zdezelowane auto
Czyli rozumiem, że dla Ciebie Volvo FH16 660 w prezentacyjnych barwach jest autem zdezelowanym ? Na to wychodzi, bo tak wcześniej wyglądało to Volvo.
FH16 660 w reprezentacyjnych barwach jest piekne:) może żle sformułowałem posta ale chodziło mi o 90% aut na polskich blachach czyli wytłuczone, wypiaskowane zderzaki,powgniatana ze wszystkich stron kabina itp. @Nobel możesz podać mi link gdzie są te fotki?? wchodząc na wage cięzką w "szukaj" wyskakuje "database error" i to samo jest w dziale tuningowane volvo
DoBo - 14 sty 2008, o 19:29
" />To jest ten temat:
http://www.wagaciezka.com/viewtopic.php ... 77&start=0
Fox - 14 sty 2008, o 21:18
" />Tu chodzi o czas, wiadomo, że auto ciągle musi jeździć i zarabiać na siebie. Malowanie aerografem odpadło, bo samochód musiałby stać przez miesiąc, a tak stał ok. tygodnia. Czyli mniejsze straty, a efekt ten sam i niech mi tu nikt nie pierdzieli, że aerografem było by niebo lepiej, bo było by tak samo - niewiedza na temat tej techniki boli, wiem. Ktoś pisał o ospojlerowaniu - na cholere? Żeby było ładniej? A może, żeby ekonomiczniej? Na gabarytach to nie ta bajka prosze panów...
BTW aerografu i oklein, z tego co mi wiadomo, zbierający laury na zlotach Daf75 też jest oklejany, ma tylko napis studio aerografu i jakoś nikt wielkiego halo z tego nie robi.
Dobo - wszyskich jebiesz i krytykujesz, Metrans pozdrawia i postanowiono, że wszystko zrobią wg. TWOJEGO gustu :evilgrin0039:
SmalTrak - 14 sty 2008, o 21:50
" /> ">BTW aerografu i oklein, z tego co mi wiadomo, zbierający laury na zlotach Daf85 też jest oklejany, ma tylko napis studio aerografu i jakoś nikt wielkiego halo z tego nie robi.
Wątpię żeby to była naklejka a jeśli tak to jest to perfekcyjna robota. A Daf przynajmniej jest dobrany kolorystycznie i nie ma nadkoli pasujących kolorem tylko do koszulki kierowcy...
Wiele osób pytałem o te auto i pierwszym pytaniem było "Co Ci nie pasuje w tym aucie ?". Odpowiedź była zawsze ta sama: "Kolor nadkoli"...To chyba o czymś świadczy. Jeśli właściciel przemaluje je na kolor zielony to nabiorę respektu do tego auta. I nie ma się co burzyć. Do jakości grafiki nie mam zastrzeżeń, jedyna rzecz to właśnie nadkola.
Fox - 14 sty 2008, o 21:55
" /> ">Wiele osób pytałem o te auto i pierwszym pytaniem było "Co Ci nie pasuje w tym aucie ?". Odpowiedź była zawsze ta sama: "Kolor nadkoli"...To chyba o czymś świadczy. Jeśli właściciel przemaluje je na kolor zielony to nabiorę respektu do tego auta. I nie ma się co burzyć. Do jakości grafiki nie mam zastrzeżeń, jedyna rzecz to właśnie nadkola.
Jeśli nadkola były by zielone, auto bylo by nudne. Sprawdzone.
SmalTrak - 14 sty 2008, o 21:59
" /> ">Wiele osób pytałem o te auto i pierwszym pytaniem było "Co Ci nie pasuje w tym aucie ?". Odpowiedź była zawsze ta sama: "Kolor nadkoli"...To chyba o czymś świadczy. Jeśli właściciel przemaluje je na kolor zielony to nabiorę respektu do tego auta. I nie ma się co burzyć. Do jakości grafiki nie mam zastrzeżeń, jedyna rzecz to właśnie nadkola.
Jeśli nadkola były by zielone, auto bylo by nudne. Sprawdzone.
No dobra, każdy ma swój pogląd na ten temat i nie ma sensu już tego dalej ciągnąć, bo po co mamy się niepotrzebnie jeszcze pokłócić.
DoBo - 14 sty 2008, o 23:14
" />W takim razie napisze coś żeby się spodobało i Tobie Wojtku i ekipie z MeTransu, otóż Volvo jest piękne, zachwyca świetnie zgraną kolorystyką kabiny z motywem na niej umieszczonym, czerwone nadkola świetnie nawiązują do...(no właśnie nie wiem do czego, ale na pewno do czegoś nawiązują, ważne że są inne niż wszystkie). Folia to bardzo dobra sprawa, popieram, myślę że Ristimaa, Auvinen, Guldager i sam Svempas też są za rezygnacją z airbrusha na rzecz oklein.
Co do nie wiedzy na temat tej techniki to wybacz, sam pewnie nic o niej nie wiedziałeś do czasu pokazania tego pojazdu, a w szkole czy w telewizji o tym nie mówią, mebli w domu nie oklejam także w ten temat się nie zagłębiałem...
Ja bym porównał okleinę i airbrush z malowaniem obrazu i drukowaniem kopii na drukarce, niby efekt taki sam, a jednak inny. Z jednej strony mamy dzieło w które autor(artysta) włożył mnóstwo pracy i spędził wiele czasu nad jego dopracowaniem z drugiej strony zaś prace która powstała w kilka minut za pomocą paru kliknięć przyciskami "myszki". Za kilka lat okaże się czy ludzie wolą oklejać swoje samochody, czy oddawać je w ręce artystów którzy tworzą piękne dzieła na kółkach...
Na koniec chciałbym sprostować informacje którą napisałeś. DAF o którym piszesz większość nagród zdobył za wnętrze, oświetlenie oraz całokształt. Nie przypominam sobie aby była szczególna nagroda za malowanie. Jeżeli uważasz że jest to okleina to jesteś w błędzie, część motywów malowana była od szablonów dlatego może wyglądać sztucznie. W związku z tym z chęcią poznam źródło informacji które rozpowiada takie plotki...
Fox - 15 sty 2008, o 09:52
" /> ">Folia to bardzo dobra sprawa, popieram, myślę że Ristimaa, Auvinen, Guldager i sam Svempas też są za rezygnacją z airbrusha na rzecz oklein.
Co do nie wiedzy na temat tej techniki to wybacz, sam pewnie nic o niej nie wiedziałeś do czasu pokazania tego pojazdu, a w szkole czy w telewizji o tym nie mówią, mebli w domu nie oklejam także w ten temat się nie zagłębiałem...
Ja bym porównał okleinę i airbrush z malowaniem obrazu i drukowaniem kopii na drukarce, niby efekt taki sam, a jednak inny. Z jednej strony mamy dzieło w które autor(artysta) włożył mnóstwo pracy i spędził wiele czasu nad jego dopracowaniem z drugiej strony zaś prace która powstała w kilka minut za pomocą paru kliknięć przyciskami "myszki". Za kilka lat okaże się czy ludzie wolą oklejać swoje samochody, czy oddawać je w ręce artystów którzy tworzą piękne dzieła na kółkach...
Nie umiem pojąć tej ironi nawiązującej do folii. Widzę, że sam się nie znasz, pisząc, że są to dwa kliknięcia myszką i wszystko gotowe. Duży błąd, oj duży. Całe przygotowanie do oklejenia trwało 3 miesiące, było to malowanie na folii, a nie drukowanie gotowych obrazków - jak wynika z Twojej jakże zacnej wypowiedzi. Akurat z tym Volvem byłem w temacie na bieżąco, od zlotu w Opolu. Porównujesz Metrans do Guldagera, czy Svempy - błędne porównanie - to są ludzie, którzy robią swoje auta na pokaz, to prawie wogóle nie jeździ, bo po prostu się zniszczy. Wyjechałbyś takim zestawem w trasę? Ja bym się obawiał. MoDo podobnie - 2 lata, a tylko ok. 50 tys km. przebiegu. Dziwne? Nie, te auta nie są po to by zarabiać, a robić show na imprezach. Auta z Metransu nie są tylko po to, by robić show na imprezach i zaspokojać Twoje gusta, tylko po to, by jeździły i zarabiały. Jeśli ktoś ma pieniądze na przestój auta by malować aerografem - niech maluje. Jeśli jednak nie ma takiej możliwości - pozostaje sposób, w jaki Metrans'owa sześcseta została oklejona. Różnica żadna, koszty bardzo porównywalne do aero, a auto może spokojnie jeździć.
Co do nadkoli - możliwe, że jednak będą przemalowane na zielono.
Praetorian - 15 sty 2008, o 11:46
" />A skąd by taki Ristimaa brał kasę na nowe trucki? Ja myślę, że właśnie z jazdy. W Trailerze opisywali jak jeżdżą między innymi Scania w motywach ogniowo-lodowych i Volvo Discovery. Wydaje mi się, że tylko Svempas robi trucki tylko na pokaz, bo nie sądzę, żeby takim hotrodem wyskoczył na trasę np. z jakąś firaną
Co do Volva... Są gusta i guściki. Mi się nie podoba niestety. Szkoda, bo ich 2 Volviaki pomalowane tylko na ładny lakier, z dodanymi kogutami, ładnym grillem (ten w miedzianym eFHaczu jest de best grillem na ziemi) były jak dla mnie jednymi z ładniejszych samochodów na Master Trucku 2007. Spodziewałem się właśnie czegoś takiego, czyli jakiegoś ładnego lakieru , wypasionego grilla, kogutów i dlatego na samą myśl aż mi ślina ciekła. Jak zobaczyłem zdjęcia, to aż mi sie smutno zrobiło. Po prostu nie sprostali oczekiwaniom widzów, a to, że samochód jest stworzony do ciężkiej pracy i świetnie ją wykonuje, to inna sprawa.
SmalTrak - 15 sty 2008, o 13:05
" /> ">Folia to bardzo dobra sprawa, popieram, myślę że Ristimaa, Auvinen, Guldager i sam Svempas też są za rezygnacją z airbrusha na rzecz oklein.
Co do nie wiedzy na temat tej techniki to wybacz, sam pewnie nic o niej nie wiedziałeś do czasu pokazania tego pojazdu, a w szkole czy w telewizji o tym nie mówią, mebli w domu nie oklejam także w ten temat się nie zagłębiałem...
Ja bym porównał okleinę i airbrush z malowaniem obrazu i drukowaniem kopii na drukarce, niby efekt taki sam, a jednak inny. Z jednej strony mamy dzieło w które autor(artysta) włożył mnóstwo pracy i spędził wiele czasu nad jego dopracowaniem z drugiej strony zaś prace która powstała w kilka minut za pomocą paru kliknięć przyciskami "myszki". Za kilka lat okaże się czy ludzie wolą oklejać swoje samochody, czy oddawać je w ręce artystów którzy tworzą piękne dzieła na kółkach...
Porównujesz Metrans do Guldagera, czy Svempy - błędne porównanie - to są ludzie, którzy robią swoje auta na pokaz, to prawie wogóle nie jeździ, bo po prostu się zniszczy.
Auvinen jakoś godzi te dwie rzeczy.
miqs - 15 sty 2008, o 13:13
" /> ">Ktoś pisał o ospojlerowaniu - na cholere? Żeby było ładniej? A może, żeby ekonomiczniej? Na gabarytach to nie ta bajka prosze panów... Ja to napisałem. Jeżeli tuningujemy to nie ważne do czego jest auto musi ono ładnie wyglądać, a chyba jakaś rura ze światełkami do tego bak, adblue i chyba skrzynka na akumulatory w różnych kolorach nie powoduja polepszenia wyglądu. Jakby tam był chrom, lub kolor jednolity to czemu nie
Praetorian - 15 sty 2008, o 14:46
" />Ta Scania wygląda bosko jak jest tak upier****ona :wow:
Fox - 15 sty 2008, o 16:18
" /> ">Jeżeli tuningujemy to nie ważne do czego jest auto musi ono ładnie wyglądać, a chyba jakaś rura ze światełkami do tego bak, adblue i chyba skrzynka na akumulatory w różnych kolorach nie powoduja polepszenia wyglądu. Jakby tam był chrom, lub kolor jednolity to czemu nie
Nikt nie pisał, że to koniec przeróbek. Ospojlerowanie na gabarytach wogóle się nie sprawdza, jest to zbędny wydatek. Co do chromów, do Opola zostało jeszcze kilka ładnych miesięcy, trochę rzeczy zostanie zmienionych, trochę dojdzie. Miał być kangur, ale na plus w tym aucie by nie zadziałał więc chyba jakoś odwiodłem chłopaków od tego pomysłu .
Co do malowania - może się podobać i nie podobać, mi np. nie podobają się szwedzkie piękności. Gusta i guściki, ale nie o to chodzi - czepialstwo, że jeśli firma ma na aucie okleinę, to niby ma znaczyć, że nie dba o swój wizerunek? Panowie, nie bądźmy śmieszni...
Truckman - 15 sty 2008, o 16:35
" />Z tego co widze na fotkach wygląda OK.O nadkola afera-według mnie najlepsze by były zwykłe czarne i spokój.2 sprawa-to auto ma pracować i podobać sie właścicielowi a nie nam.Więcej napisze jak zobacze go na żywo bo jak wygląda podobnie do Actrosa z kwiatkami to faktycznie lipa
miqs - 15 sty 2008, o 17:56
" /> ">Nikt nie pisał, że to koniec przeróbek Napisałem co myslę o tym jak teraz wygląda Czekam z niecierpliwością na dalsze zdjęcia.
">Ospojlerowanie na gabarytach wogóle się nie sprawdza, jest to zbędny wydatek Nie będę się kłócił, bo tu masz rację, ale między osiówka nic nie zmini :happy0159:
Fox - 15 sty 2008, o 18:45
" />Na dzień dzisiejszy mogę powiedzieć, że prawdopodobnie błotniki już w ten weekend będą przemalowane na zielony kolor "660", dodane beda obrysy na lusterka .
przemas - 15 sty 2008, o 19:01
" />Wiecie, co trochĂŞ mnie wkur...a to wasze gadanie maÂło, który z was ma do czynienia tak naprawdĂŞ z ciĂŞÂżarówkami (pomijajÂąc wizytĂŞ na zlotach i czytanie gazet), a kÂłapiecie dziobami jak byÂście siĂŞ znali. Zróbcie super trucka a potem coÂś powiedzcie. Sam zrobiÂłem dwie ciĂŞÂżarówki, które mi siĂŞ podobajÂą nie jest to zaawansowany tuning, ale wiem, jakie jest to trudne w stworzeniu i utrzymaniu potem.
Szałek - 15 sty 2008, o 19:05
" />I to szczegolnie z finansowego punktu widzenia...
przemas - 15 sty 2008, o 19:17
" />Oj tak tak. MajÂątek moÂżna wydaĂŚ.
miqs - 15 sty 2008, o 20:31
" /> ">Na dzień dzisiejszy mogę powiedzieć, że prawdopodobnie błotniki już w ten weekend będą przemalowane na zielony kolor "660", dodane beda obrysy na lusterka . No, no robi się coraz ciekawiej :happy0159:
">ale wiem, jakie jest to trudne w stworzeniu i utrzymaniu potem. Ze stworzeniem się zgadzam, ale nie wiem czym się różni utrzymanie auta po tuningu od tego normlanego. To i to się myje, tu i tam wymienia się elementy eksploatacyjne, więc na czym polega ta różnica (pytam bo nie wiem, a nie dlatego, że chcem prowokować kłótnie)
kierowca - 15 sty 2008, o 20:43
" />Ale wy pierdzielicie aż czytać sie nie chce, mi to Volvo woóle nie podchodzi w opolu było ładne a teraz jest dla mnie stanowczo przesadzone a te obrysy białe z przodu to już totalna wieś. Miesiąc na aero ok ale na całą kabine a kto im kazał całe auto lakierować nie prościej zrobić jak mają szwedzi jakiś ładny maluneczek na przód i boki kabiny taki nie za duży i było by idealnie. A tu wg mnie to porażka, kto widział epoke lodowcową zieloną ja nie , może oni inny film oglądali. takie moje zdanie a to, że trudniejsze w utrzymaniu to fakt bo jeśli ty nim jeździsz to oc innego bo o niego dbasz a jak będzie nim jeździł jakiś kierowca burak to za długo pociechy z tego auta mieć nie bedziesz
miqs - 15 sty 2008, o 20:50
" />Kierowca oni oglądali EL2"Odwilż"
DoBo - 15 sty 2008, o 20:55
" />Nie za bardzo rozumiem o co Ci chodzi Przemku? Nikt nie pisze że tuning to prosta i tania rzecz, myślę że wszyscy wiemy iż coś takiego nie kosztuje "3zł", a dużo, dużo więcej. Ale nikt nie mówi że należy wszystko robić za jednym razem, wręcz przeciwnie apetyt rośnie w miarę jedzenia. Przecież orurowanie można kupić w jednym miesiącu, za miesiąc kupić halogeny, obrysy to kolejny miesiąc i tak dalej, sukcesywnie po trochu wykonywać dalsze prace i zakupy. Jeżeli chodzi Ci zaś o kwestie czasowe to jasne jest że ktoś kto bierze się za jakikolwiek tuning musi wiedzieć że są to prace czasochłonne i musi się liczyć z tym że potrzeba czasu by późniejsze efekty wyglądały należycie.
Na koniec żeby ten post nie był OT to dodam że właśnie wpadłem na to, do czego mogą pasować czerwone nadkola, otóż do naczepy. Co prawda nie wiem w jakim jest kolorze ale kolega Fox zapewne nam powie i wtedy sprawa się wyjaśni, bynajmniej nie jest to ironia, naprawdę tak myślę :evilgrin0039:.
PS. Co do wypowiedzi Dawida, z tego co mówił Fox tym autem jeździ sam szef.
kierowca - 15 sty 2008, o 21:00
" /> ">Kierowca oni oglądali EL2"Odwilż"
a widziałeś tam klimat równikowy, lasy tropikalne?
Marcin - 15 sty 2008, o 21:19
" /> ">Na dzieĂą dzisiejszy mogĂŞ powiedzieĂŚ, Âże prawdopodobnie bÂłotniki juÂż w ten weekend bĂŞdÂą przemalowane na zielony kolor "660", dodane beda obrysy na lusterka . No, no robi siĂŞ coraz ciekawiej :happy0159:
">ale wiem, jakie jest to trudne w stworzeniu i utrzymaniu potem. Ze stworzeniem siĂŞ zgadzam, ale nie wiem czym siĂŞ róÂżni utrzymanie auta po tuningu od tego normlanego. To i to siĂŞ myje, tu i tam wymienia siĂŞ elementy eksploatacyjne, wiĂŞc na czym polega ta róÂżnica (pytam bo nie wiem, a nie dlatego, Âże chcem prowokowaĂŚ kÂłótnie)
znajac zycie juz powstala. I tu w tym temacie pojawia sie ciagly problem forum. Ze kazdy sie obrzuca blotem i nie rozumie ze kazdy ma inne zdanie i kazdy ma swoj gust, ktory jest chyba jedyna rzecza ktora czlowiek kieruje sie wlasnie np w tuningu swojego trucka. Nie mowie tu o kosztach itp. bo wystarczy spojrzec w neta na ceny np obrysowek i juz czloweika moze trafic..... Mozecie mnie pojechac, ale taka jest prawda.
SmalTrak - 15 sty 2008, o 21:36
" /> ">Na dzień dzisiejszy mogę powiedzieć, że prawdopodobnie błotniki już w ten weekend będą przemalowane na zielony kolor "660", dodane beda obrysy na lusterka . No, no robi się coraz ciekawiej :happy0159:
">ale wiem, jakie jest to trudne w stworzeniu i utrzymaniu potem. Ze stworzeniem się zgadzam, ale nie wiem czym się różni utrzymanie auta po tuningu od tego normlanego. To i to się myje, tu i tam wymienia się elementy eksploatacyjne, więc na czym polega ta różnica (pytam bo nie wiem, a nie dlatego, że chcem prowokować kłótnie)
znajac zycie juz powstala. I tu w tym temacie pojawia sie ciagly problem forum. Ze kazdy sie obrzuca blotem i nie rozumie ze kazdy ma inne zdanie i kazdy ma swoj gust, ktory jest chyba jedyna rzecza ktora czlowiek kieruje sie wlasnie np w tuningu swojego trucka. Nie mowie tu o kosztach itp. bo wystarczy spojrzec w neta na ceny np obrysowek i juz czloweika moze trafic..... Mozecie mnie pojechac, ale taka jest prawda.
A co kogo w tym interesie obchodzi, że np. obrysówki są drogie ? Albo decydując się na tuning jesteś w 100% świadomy kosztów i zgadzasz się na nie, albo nie zgadzasz się i szukasz lepszego, tańszego wyjścia. Niestety to tańsze wyjście okazuje się po jakimś czasie totalną klapą, a człowiek pluje sobie w brodę mówiąc "Te parę groszy mogłem dołożyć". Czy ktoś mówił, że tuning jest tani ? Nie! Otóż jak już wcześniej wspomniałem ktoś, kto się za to zabiera musi liczyć się z kosztami.
Jaki z tego wniosek ? Jeśli nie masz kasy - lepiej się za to nie zabieraj.
Fox - 15 sty 2008, o 22:35
" />Teraz zacząłem się zastanawiać, o czym my tu tak naprawdę rozmawiamy? O tym, że okleina była tańsza od malowania aerografem o 20%? Czy może kolejne wysnute z nie wiem kąd spostrzeżenia?
miqs - 16 sty 2008, o 06:13
" />Rozmawiamy o tym, że niektórzy uważają niektóre rzeczy za zbędne, a niektóre za trudne w utrzymaniu itd.
Marcin - 16 sty 2008, o 16:12
" />smal, celem mojej wypowiedzi nie byÂła cena obrysówek tylko zwrócenie uwagi na gust. WyraÂźnie nie napisaÂłem, ze nie chodzi tutaj o koszty,a to podaÂłem jako przykÂład. A co do MoDo. Nie wie jak Nemo, ale epoka zapierdziela na caÂłego bo widuje jÂą jak lata na SzwecjĂŞ, i jakoÂś nic siĂŞ z tym pojazdem nie dzieje, wiĂŞc nie wiem w czym jest róÂżnica, moÂże za parĂŞ latek bĂŞdzie to widaĂŚ....
Praetorian - 16 sty 2008, o 16:15
" />Nemo też śmiga...
Dla przykładu na MTM 2006 był na 99% załadowany (wnioskuję to po chodzącym agregacie przez cały dzień).
NobelEXC - 16 sty 2008, o 17:10
" />23t cebuli miał na sobie
przemas - 16 sty 2008, o 17:51
" /> ">Ze stworzeniem siĂŞ zgadzam, ale nie wiem czym siĂŞ róÂżni utrzymanie auta po tuningu od tego normlanego.
RóÂżni siĂŞ tym, Âże jak masz Âładnie wymalowanÂą, oÂświetlonÂą ciĂŞÂżarówkĂŞ np. z kangurem na przedzie. A jeÂździ niÂą kierowca debil i zahaczy np. przednim naroÂżnikiem o jakiÂś sÂłupek i rozpieprzy zderzak, pognie kangur zbijĂŞ obrysówki, to bĂŞdzie to kosztowaĂŚ kilkakrotnie wiĂŞcej niÂż gdyby zahaczyÂł seryjny pojazd z szarym plastikowym zderzakiem gdzie wymieniÂłbyÂś element i pojechaÂł dalej.
miqs - 16 sty 2008, o 18:49
" />Tu masz Przemek rację :happy0159: Takie auta to chyba tylko do zaufanych
przemas - 16 sty 2008, o 20:04
" />A takich to niestety wielu na tym parszywym Âświecie nie ma. :sad0122: :sad0122: :sad0122:
ScaniaV8 - 16 sty 2008, o 20:11
" />Jedna osoba na 100 to pożądny kierowca co się tym interesuje i szanuje.
Marcin - 16 sty 2008, o 21:36
" />MoÂże wróĂŚmy do tematu gÂłównego, A TO PRZENIEÂŚMY DO INNEGO TEMATU.
zanotowane.pldoc.pisz.plpdf.pisz.plalbionteam.htw.pl
zanotowane.pldoc.pisz.plpdf.pisz.plcichooo.htw.pl
|
|
|
|